آنچلوتی: مودریچ مقابل شالکه حضور خواهد داشت؛ تحت حمایت باشگاه هستم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: مودریچ مقابل شالکه حضور خواهد داشت؛ تحت حمایت باشگاه هستم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: مودریچ مقابل شالکه حضور خواهد داشت؛ تحت حمایت باشگاه هستم

ضربات ایستگاهی توسط کریستیانو رونالدو (او 51 ضربه اخیر را از دست داده): "این کاملاً روشن است. کریستیانو ضرباتی که در سمت چپ دروازه است را می زند و بیل ضربات سمت دیگر."

مـودریچ: "مودریچ در ترکیب تیم نیست. او در مقابل شالکه حضور خواهد داشت. من میان ایارا، لوکاس و خدیرا تردید هایی دارم."

برنابـئو میزبان فینال کوپا دل ری: "من نظری ندارم. تصمیم گیری در این مورد به عهده باشگاه است و من نباید چیزی بگویم. ما در فینال حضور نداریم. نمی خواهم نظری بدهم."

نگران از عملکرد تیم: "من مطمئن هستم. این لحظه مهمی در فصل است. حالا همه بازی های حیاتی هستند. ما در لیگ برتری داریم و در اروپا نیز نتایج خوبی کسب می کنیم. فصل گذشته ما عناوین زیادی فتح کردیم و من کاملاً به تیمم اعتماد دارم. من معقتدم که پایان فصل خوبی خواهیم داشت."

امضای قرارداد با دنیلو: "من همه بازیکنانی که در اروپا بازی می کنند، می شناسم. من دنیلو را می شناسم، اما چیز بیشتری وجود ندارد. من در مورد خرید ها صحبت نخواهم کرد چرا که در حال حاضر در آن مورد فکر نمی کنیم. من او را دوست دارم، درست مثل خیلی از بازیکنان دیگری که در موردشان صحبت می شود."

بازیکنانی که در صورت خرید دنیلو، جدا می شوند: "لازم نیست که در این مورد من با آربلوا یا کارواخال صحبت کنم. در این مقطع از فصل آنها تمایلی ندارند که به شایعات گوش کنند."

یک هفته فشار انتقادات (بعد از تساوی خانگی مقابل ویارئال): "این فقط یک هفته دیگر بوده است. من شاهد سخت کوشی تیم برای بازی فردا بوده ام. من عادت کرده ام که مورد انتقاد قرار گیرم. این آخرین هفته نخواهد بود که مورد انتقاد قرار می گیرم. این نگرش یا اعتماد به نفس مرا تغییر نخواهد داد."

ایارامندی به جای ایسکو (تعویضی که در دیدار مقابل ویارئال به شدت مورد انتقاد قرار گرفت): "من این کار را دوباره انجام می دادم. ایارامندی تعادل بیشتری به ما می بخشید."

نگـرش: "هر بازی داستان مخصوص خود را دارد. در برخی شما خوب شروع می کنید و برخی دیگر متفاوت هستند. این بخشی از فوتبال است. ما همیشه می خواهیم بازی را با سطح بالایی از جدیت شروع کنیم اما گاهی اوقات موفق به انجام این کار نمی شویم. بازی فردا سخت خواهد بود چرا که آنها خیلی خوب پرس می کنند و ما باید توپ را به خوبی خارج کنیم. بازیکنان قطعاً برای انجام این کار تلاش خواهند کرد."

رئال مادرید بهترین رکورد بازی های خارج از خانه در لالیگا را دارد: "همه این ها به جدیت برمی گردد. اینکه بتوان از زیر فشار اتلتیک، هنگامی که در خانه بازی می کنند خارج شد. کسب پیروزی در سن مامس همیشه سخت است و تلاشی که ما انجام می دهیم باید بیشترین حد ممکن باشد."

اودگـارد: "او خوب کار می کند، و برنامه اش را دنبال می کند. او شخصیت و کیفیت کسب کرده است. مدت کوتاهی است که او اینجا حضور دارد. فکر نمی کنم برای دیدار سه شنبه شب در ترکیب تیم باشد چرا که مودریچ برگشته و لیست کاملاً پر است."

لالـیگـا: "رئال مادرید، بارسلونا یا اتلتیکو، هرچند با شانس کمتر همگی می توانند قهرمان لیگ شوند. اگر ما قهرمان نشویم، تیم دیگر قهرمان خواهد شد."

فقدان گل: "ما کمی بازده خود در مقابل دروازه را از دست داده ایم، از عقب زمین سرعت سابق را نداریم و زمانی که تیم تا این حد فشرده است، خلق موقعیت گل سخت تر می شود."

لوکـاس سیلوا یا ایارامندی:" گاهی اوقات انتخاب میان یک بازیکن با بازیکنی دیگر به جزئیات کوچک مربوط می شود. لوکاس در مقابل شالکه خوب بازی کرد. او آنجا بازی کرد چرا که سرحال تر بود و سپس من نحوه بازی او را دوست داشتم. جزئیات کوچک تعیین کننده است و در لحظه تصمیم گیری خواهیم کرد."

تعویض ها در اواخر بازی: "من در این مورد با بازیکنان صحبت کرده ام. برای کسب پیروزی یک دقیقه می تواند برای تیم حیاتی باشد. این یک چیز شخصی نیست. من در تیم های دیگر شنیده ام که می گویند تیم بسیار مهمتر از هر چیز دیگری است. این برای ما نیز همینطور است. بازیکنان درک می کنند. خسه ناراحت بود، من با او صحبت کرد و درک کرد."

حمایت رئیس باشگاه: "من از همان روز اول احساس کرده ام که تحت حمایت باشگاه هستم. از طرف دیگر، گمان می کنم که تجربه این را دارم که تحت تأثیر خواسته ها و حرف های رسانه ها قرار نگیرم."

راموس و هامس: "هامس هنوز کار با تیم را شروع نکرده است. راموس روز یکشنبه به تمرینات تیمی بازخواهد گشت و در دیدار مقابل لوانته در دسترس خواهد بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 15 اسفند 1393 | 22:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.