رئال مادريد و پشيمانى از انتقال موراتا!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادريد و پشيمانى از انتقال موراتا!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادريد و پشيمانى از انتقال موراتا!

موراتا جواهر اسپانيايى در رئال مادريد فرصتى براى درخشش نيافت و حال در يوونتوس وى به تدريج پاسخى مناسب به اعتماد سران اين باشگاه ايتاليايى مى دهد، آيا رئال مادريد به خاطر از دست دادن موراتا پشيمان شده است؟

طرفدارى- هنگامى كه آلوارو موراتا در انتهاى فصل گذشته توانست با هم تيمى هاى خود دهمين قهرمانى رئال مادريد در ليگ قهرمانان را جشن گيرد، به نظر مى رسيد كه اين مهاجم جوان آينده اى درخشان در مادريد داشته باشد. اما كمتر از دو ماه بعد سران باشگاه مادريدى كيفيت او را براى حضور در كادر اصلى تيم ناكافى دانستند و مانعى براى ماندن وى در پايتخت اسپانيا شدند.

در قرارداد انتقال موراتا به يوونتوس بندى در خصوص حق فروش اين بازيكن براى رئال مادريد در نظر گرفته شده است كه شايد دليل آن چندان قابل فهم نباشد، چون در كادر اصلى رئال مادريد جايگاهى براى اين مهاجم خوش آتيه از سوى سران اين باشگاه قابل تصور نبوده است. البته در يوونتوس نيز حضور وى در ابتدا با ترديدهايى به همراه بوده و با توجه به حضور مهاجمينى نظير كارلوس توز و فرناندو یورنته كسى شانسى براى اين مهاجم جوان قائل نبوده است.

در هفته هاى اخير اما موقعيت موراتا در بيانكونرى دچار تغيير شده است، ماسيميليانو آلگرى سرمربى يوونتوس اعتماد خود به موراتا نشان داده و وى نيز با عملكرد خوب و با ثبات خود و نقشى كه در گل زنى هاى تيم داشته، پاسخ چنين اعتمادى را به خوبى داده است.

تا قبل از سال 2015 ميلادى موراتا تنها چهار مرتبه در تركيب اصلى تيم قرار گرفته بود، اما از ابتداى ژانويه وى در سه بازى متوالى از ابتدا وارد ميدان شده است. در مرحله يك چهارم نهايى از رقابت هاى Coppa Italia موراتا به عنوان بازيكن ذخيره وارد ميدان شد و موفق به زدن گل پيروزى بخش تيم خود شد، در مجموع وى در سال 2015 تا قبل از رويارويى مقابل رم در يازده بازى پنج گل براى تورينى ها به ثمر رسانده است. در ليگ قهرمانان و در بازى مقابل دورتموند نيز وى توانست با درخشش خود همه را مجاب نمايد، پاس گل او براى كارلوس توز تنها آغازى براى درخشش او در اين ديدار بود و لحظاتى پيش از پايان نيمه اول با پاس گل دوم خود براى پل پوگبا كيفيت بالاى خود را در بالاترين رقابت باشگاهى جهان به اثبات رساند.

در دنياى فوتبال امروزى تنها تعداد كمى از بازيكنان با سن و سالى نظير موراتا مى توانند جايگاه ثابتى در تيم بزرگى نظير يوونتوس به دست آورند. موراتا از شانس خود در اين زمينه كه با توجه به ضعف یورنته نصيب او شده بود، با شجاعت كامل بهره برد و از آن زمان به بعد خود را با تحرك مداوم، سرعت و تكنيك خاصى كه دارد به مكمل قدرتمند و غير قابل صرف نظرى براى كارلوس توز تبديل نموده است.

اما به نظر رئال مادريد هنوز نسبت به توانايى ها و قابليت هاى موراتا مجاب نشده است كه مى تواند خبر خوشى براى تيفوسى هاى تورينى باشد، كارلو آنچلوتى بعد از درخشش موراتا در بازى مقابل دورتموند گفت:"آلوارو نيازمند انجام بازى هاى بيشترى است، او هنوز بازيكن بسيار جوانى است كه خود مايل بوده به دليل فرصت بيشتر بازى نمودن به تيم ديگرى منتقل شود." از صحبت هاى آنجلوتى مى توان اين گونه نتيجه گرفت كه رئال مادريد از انتقال موراتا هرگز پشيمان نشده است:"انتقال او به يوونتوس كاملا حساب شده بود، به ويژه اين كه ما از حضور چندين بازيكن جوان خوش آتيه در تركيب تيم خود برخوردار هستيم." كه شايد خسه يكى از بازيكنان مورد نظر كارلو آنچلوتى باشد.

كارلو آنچلوتى در ادامه گفت:"البته ما مى توانيم هر گاه كه خواستيم موراتا را به مادريد بازگردانيم، اما من فكر مى كنم كه وى در تورين ماندنى است، ما پيشنهادات زيادى براى موراتا داشتيم، اما او خود يوونتوس را براى ادامه فوتبال انتخاب نمود." عملكرد درخشان موراتا اما مى تواند به عنوان سيگنالى براى باشگاه رئال مادريد تعبير شد، حال پرسشى كه مطرح مى شود اين است كه آيا سران باشگاه مادريدى چنين سيگنالى را دريافت خواهند نمود يا خير؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 15 اسفند 1393 | 22:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.