گوتی: رئال مادرید در مقابل تیم های بزرگ مشکل دارد؛ باید به جوانان توجه کرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گوتی: رئال مادرید در مقابل تیم های بزرگ مشکل دارد؛ باید به جوانان توجه کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

گوتی: رئال مادرید در مقابل تیم های بزرگ مشکل دارد؛ باید به جوانان توجه کرد

گوتی، هافبک سابق باشگاه رئال مادرید به دنبال دو امتیازی که این تیم مقابل ویارئال از دست داد، معتقد است که کارلو آنچلوتی باید بیشتر به جوان ها توجه کند.

طرفداری- این بازیکن 38 ساله، که قبل از ترک باشگاه در سال 201 به مقصد بشیکتاش، 16 سال در مادرید سپری کرده بود اذعان کرد که تیم مربی ایتالیایی در حال حاضر بهترین لحظات خود را سپری نمی کند و احساس می کند که استفاده از بازیکنان جوان کارساز خواهد بود.

گوتی به El Chiringuito گفت: "رئال مادرید در حال حاضر خوب بازی نمی کند، اما من می خواهم مادریدی را ببینم که مقابل تیم های خوب، عملکرد خوبی دارد و مالکیت توپ و میدان را در اختیار می گیرد. آنها مثل چند ماه ابتدایی فصل دنده پنجم ندارند و در مقابل تیم های بزرگ و آنهایی که توپ را می خواهند به زحمت می افتند.

"تیم در حال حاضر بسیار بی تنوع است. آنها بازیکنانی در خط میانی دارند که مشخصاتی متناسب با فوتبالیست خلاق ندارند. غیبت لوکا مودریچ و رودریگز یک ضربه است چون آنچه لوکاس سیلوا و ایارامندی به تیم اضافه می کنند یکسان نیست. من باور ندارم که بازیکنی در تیم جوانان با مشخصات هامس رودریگز یا مودریچ وجود داشته باشد. ما باید بیشتر به جوانان خود فکر کنیم.

"شما باید ترکیب تیم را آنالیز کنید و ببینید که چه سیستمی برای دیدار هایی مانند ویارئال بهتر است. درست است که رئال مادرید می توانست به گل دوم دست پیدا کند اما ویارئال هم می توانست برنده مسابقه شود."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 12 اسفند 1393 | 21:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.