نکات ریز و درشت دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

نکات ریز و درشت دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

نکات ریز و درشت دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

طرفداری - با پایان دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نکات و رکوردهای جالب به دست آمده را در زیر مشاهده می نمایید:

1. پیروزی رئال مادرید در مقابل شالکه 04، دهمین پیروزی متوالی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بود و با رکورد پیشین که توسط بایرن مونیخ از آوریل تا نوامبر 2013 به ثبت رسیده بود، برابری کرد.

2. رئال مادرید پنجمین پیروزی متوالی خارج از خانه خود را کسب نمود و با رکورد بایرن مونیخ و آیاکس آمستردام برابری کرد.

3. رئال مادرید برای نوزدهمین بار و بیش از هر تیم دیگری در مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد. آن ها هرگز در مرحله گروهی مسابقات حذف نشده اند و برای هجدهمین بار متوالی موفق به حضور در مرحله حذفی مسابقات شدند. پس از رئال، آرسنال با 12 بار متوالی و بارسلونا با 11 بار متوالی موفق به کسب مجوز حضور در مرحله حذفی مسابقات شده اند.

4. پیروزی 2-1 بارسلونا در مقابل منچستر سیتی، 200مین بازی آن ها در لیگ قهرمانان اروپا بود. آن ها پس از منچستر یونایتد (200) و رئال مادرید (207) سومین باشگاهی هستند که به این تعداد بازی در لیگ قهرمانان اروپا می رسند.

5. گل سرخیو آگرو، 200مین گل دریافتی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بود. تنها رئال مادرید (224 گل) بیشتر از این تیم گل دریافت کرده است.

6. شکست منچستر سیتی در مقابل بارسلونا، بدین معنی است که سیتیزن ها بیشتر از اینکه در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شوند، شکست خورده اند (10 پیروزی و 11 شکست). سه تیم دیگر حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز چنین آمار منفی دارند. بایر لورکوزن (31 پیروزی و 34 شکست)، شاختار دونتسک (25 پیروزی و 29 شکست) و بازل (14 پیروزی و 20 شکست). شالکه 04 (22 پیروزی و 22 شکست) نیز در صورت شکست در دیدار برگشت در مادرید، به جمع تیم های فوق افزوده خواهد شد.

7. با حضور در زمین شاختار دونتسک در لفیف، ژابی آلونسو هافبک بایرن مونیخ به 25مین بازیکنی تبدیل شد که به باشگاه 100 تایی ها می پیوندد.

8. اخراج ژابی آلونسو موجب شد تا وی 15مین بازیکن بایرن مونیخ باشد که کارت قرمز در این مسابقات دریافت کرده است. فقط یوونتوس (20) و اینتر (17) بازیکنان اخراجی بیشتری داشته اند.

9. گل سرخیو آگرو در مقابل بارسلونا، بیستمین گل این مهاجم آرژانتینی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بود و وی به 38مین بازیکنی تبدیل شد که به این تعداد گل در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا می کند.

10. گل کارلوس توز در مقابل بروسیا دورتموند، دهمین گل این مهاجم آرژانتینی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بود و وی را به 125مین بازیکنی تبدیل کرد که تعداد گل هایش در لیگ قهرمانان اروپا دو رقمی می شود.

11. تاریخ نشان می دهد که احتمال حذف شالکه، منچستر سیتی و آرسنال بسیار محتمل است، زیرا تنها دو تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا موفق شده اند پس از شکست در دیدار رفت در خانه، راهی مرحله بعدی مسابقات شوند. وضعیت زمانی بغرنج تر می شود که گفته شود که هیچ تیمی پس از دریافت بیش از یک گل در خانه در دیدار رفت، موفق به صعود به مرحله بعدی نشده است. شکست خانگی آیاکس آمستردام در مقابل پاناتینایکوس در نیمه نهایی فصل 96-1995 و شکست خانگی اینتر میلان در مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی فصل 11-2010، هر دو با نتیجه 1-0 بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 8 اسفند 1393 | 20:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.