ایسکو: فریاد اسم من در ورزشگاه ها منبع غرور و افتخار است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ایسکو: فریاد اسم من در ورزشگاه ها منبع غرور و افتخار است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ایسکو: فریاد اسم من در ورزشگاه ها منبع غرور و افتخار است

طرفداری- بنا به گزارش AS، هافبک تیم رئال مادرید که هنگام تعویض در دیدار مقابل الچه تحسین تماشاگران را برانگیخت، در پایان بازی به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

تعریف و تمجید های بسیار: "من هیچ مشکلی ندارم، و آرام هستم. من سعی می کنم داخل و خارج از زمین به تیم کمک کنم و اکنون ما چهار امتیاز با بارسلونا فاصله داریم. اینکه آنها اسم مرا فریاد می زنند منبع غرور و افتخار است."

بازیکنی با بیشترین پیشرفت: "من همیشه به خودم باور داشتم اما زمانی که برای بازیابی توپ تلاش بیشتری انجام دادم، گام مهمی برداشتم و در نتیجه بازی مرا جذاب تر کرد."

کار کردن روی بازیابی توپ: "برای داشتن جایگاهی در ترکیب تیم باید این کار را انجام می دادم. من با دویدن و کار کردن سعی دارم به تیم کمک کنم، بنابراین به بازیکن کامل تری تبدیل شده ام. اما هیچ اعتراضی به افرادی که در مورد من صحبت می کنند ندارم."

افت فرم: "تیم از لحاظ احساسی خود را بازیافته است. از همان دقیقه نخست ما میل و جدیت داشتیم. در نیمه اول می توانستیم از حریف خود پیش بیفتیم."

بازیکنی که زیر نظر آنچلوتی بیشتر استفاده شده است (89): "من این را نمی دانستم، اما از این بابت خوشحالم. حالا من باید به کار کردن ادامه دهم، هنوز بازی های زیادی از لیگ و چمپیونزلیگ باقی مانده است."

منتقدان: "شما باید با آنها کنار آمده و ادامه دهید، همانطور که تیم این کار را می کند. فوتبال از روزی به روز دیگر تغییر می کند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 4 اسفند 1393 | 12:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.