الچه 0-2 رئال مادرید؛ گلزنی دوباره رونالدو در لالیگا و اختلاف 4 امتیازی

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

الچه 0-2 رئال مادرید؛ گلزنی دوباره رونالدو در لالیگا و اختلاف 4 امتیازی

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

الچه 0-2 رئال مادرید؛ گلزنی دوباره رونالدو در لالیگا و اختلاف 4 امتیازی

 

شــرح بازی

جدال تیم های صدرنشین و شانزدهم جدول در ورزشگاه مارتینز والرو و در مقابل دیدگان 36,000 تماشاگر با قضاوت آقای ایگناسیو ایگلسیاس ویلانوئوا آغاز شد و مادریدی ها به دنبال افزایش اختلاف در صدر جدول بودند.

در دقیقه '3 روی اشتباه بازیکنان الچه، توپ پشت محوطه در موقعیتی خطرناک به بنزما رسید و پاس او به رونالدو، با ضربه زیبای این بازیکن همراه شد که توپ به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. تیم آنچلوتی کاملاً توپ و میدان را در اختیار داشت و بر بازی مسلط بود و موقعیت های خطرناکی خلق می کرد. در دقیقه '13 همکاری ایسکو و رونالدو پشت محوطه با شوت خوب ستاره پرتغالی همراه شد که تایتون با شیرجه ای خود توپ را دفع کرد. در دقیقه '18 حرکت بیل از سمت راست با پاس عرضی به دهانه دروازه همراه شد، اما رونالدو به شکلی عجیب موفق به باز کردن دروازه پیش روی خود نشد!

در دقیقه '40 کریم بنزما ارسال بیل را با ضربه برگردان تماشایی وارد دروازه الچه کرد اما داور با تصمیمی مشکوک اعلام آفساید کرد تا نتیجه تغییری نکند؛ پیشتر نیز خطای هند بازیکن الچه در نزدیکی محوطه جریمه تشخیص داده نشد و در نهایت دو تیم با تساوی 0-0 راهی رختکن شدند.

نیــمه دوم

در نیمه دوم الچه بازی را با یک حمله آغاز کرد اما ضربه زمینی آرون را کاسیاس برگشت داد. در ادامه تکل خطرناک بازیکن الچه روی پای بیل تنها با یک کارت زرد همراه شد. اما سرانجام رئال مادرید در دقیقه '56 به هر ترتیبی که بود به گل دست یافت و کمی آرام شد. رئال مادرید به مانند نیمه نخست بازی را در اختیار داشت و در نهایت با گلزنی کریستیانو رونالدو در دقیقه '69 خیال خود را راحت کرد و بدین ترتیب 29مین گل فصل خود را ثبت کرد. او بدین ترتیب در 281 مسابقه 290مین گل خود را نیز به ثمر رساند و با سانتیانا برابری کرد (290 گل در 645 بازی).

در دقیقه '70 کریستیانو رونالدو فراری تند و تیز به سمت دروازه الچه شروع کرد اما داخل قوس محوطه با خطا متوقف شد؛ ضربه ایستگاهی زمینی ستاره پرتغالی با فاصله ای کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '83 لوکاس سیلوا بعد از ارائه یک بازی خوب دیگر، جای خود را به ایارامندی داد. در دقیقه '88 هم ایسکو در میان تشویق تماشاگران جای خود را به آربلوا داد.

در نهایت رئال مادرید شمار امتیازات خود را به عدد 60 رساند و کلین شیت دیگری ثبت کرد. آنها هفته آینده میزبان ویارئال خواهند بود. ضمن اینکه کریستیانو رونالدو نیز به سومین گلزن تاریخ باشگاه تبدیل شد.

شــرح گل ها

  دقیقه '56 (کریم بنزما)(0-1): حرکت رونالدو از سمت چپ با پاس به دهانه دروازه همراه شد، اما تکل مدافع الچه برای دفع توپ پس از برخورد با سینه دروازه بان مقابل بنزما قرار گرفت تا وی دروازه خالی را باز کند.

  دقیقه '69 (کریستیانو رونالدو)(0-2): ارسال عالی ایسکو با پای چپ از سمت چپ، با ضربه سر محکم و قاطع رونالدو وارد دروازه تایتون شد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 4 اسفند 1393 | 12:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.