کارلو آنچلوتی: تمدید قرارداد من به عناوین قهرمانی بستگی ندارد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: تمدید قرارداد من به عناوین قهرمانی بستگی ندارد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: تمدید قرارداد من به عناوین قهرمانی بستگی ندارد

طرفداری- بنا به گزارش AS، کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردا شب مقابل الچه شرکت کرد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

- آیا تمدید قرارداد شما به قهرمانی در یکی از تورنمنت های بزرگ این فصل بستگی دارد؟

فکر نمی کنم تمدید قرارداد من بستگی به قهرمان شدن یا نشدن داشته باشد. پایان فصل زمان خوبی برای صحبت کردن در این مورد خواهد بود. اگر این اتفاق رخ ندهد مشکلی نخواهد بود؛ قرارداد من تا ژوئن سال 2016 اعتبار دارد. هدف من اینجا همیشه پیروزی است. از اولین روزی که به اینجا آمدم می دانستم همه چیز در مورد پیروزی است. در هر تیمی که هدایتش را به عهده داشته ام، همه چیز به پیروزی مربوط می شد.

- تیم مقابل الچه: "در ترکیب تیم دو بازیکن از جوانان باشگاه حضور دارند و من هنوز تصمیم نگرفته ام که آیا چرخشی خواهیم داشت یا همان تیمی که مقابل شالکه به میدان رفت، بازی خواهند کرد."

- آیا بازیکنان را به خاطر سوت های انتقادی در آغوش گرفتید؟

من تصمیم گرفتم که برای بغل کردن مارسلو وارد زمین شوم چرا که او با پای راست موفق به گلزنی شده بود. این حرکتی برای جشن گرفتن با مارسلو بود نه اینکه تبریکی برای خودم باشد. واقعیت این است که ما رابطه خوبی داریم.

- مودریچ: "او احساس خوبی دارد و بسیار مثبت است. او روز پنجشنبه تمرینات خود با سایر اعضای تیم را شروع کرد. هفته آینده اولین جلسه تمرینی کامل او خواهد بود. امیدوارم که در ماه مارچ او را به شرایط بازی کردن برسانیم."

- خسـه: "او در حال بهبودی است و واقعاً خوب کار می کند. می توانیم بگوییم که مصدومیت او حالا فراموش شده است. او به طور عادی با ما تمرین می کند. اگرچه ما از مصدومیت خدیرا تجاربی به دست آوردیم... در مورد خسه باید بیشتر مراقبت کنیم."

- دیدار مقابل الچه: "این بازی شدت و ریتم زیادی خواهد داشت. حقیقت این است که الچه در طول هفته های اخیر پیشرفت کرده است و به همین دلیل بازی سختی خواهد بود. این هفته خوبی برای ما بوده است و می خواهیم به همین ترتیب ادامه دهیم."

- په په: "په په چیزهایی که همیشه در بازی ارائه می کند را تکرار کرد، اطمینان، اعتماد به نفس،... این حمایت برای تمام بازیکنانی که عقب زمین بازی می کنند مهم است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 اسفند 1393 | 16:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.