مقایسه آماری؛ مورینیو بهتر است یا آنچلوتی؟

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مقایسه آماری؛ مورینیو بهتر است یا آنچلوتی؟

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مقایسه آماری؛ مورینیو بهتر است یا آنچلوتی؟

مقایسه آماری؛ مورینیو بهتر است یا آنچلوتی؟


کارلو آنچلوتي فردا در مقابل الچه، براي صدمين بار روي نيمکت مربيگري رئال مادريد مي نشيند و اين فرصت را دارد تا به رکورد مورينيو در رئال برسد.


به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی فصل گذشته جایگزین ژوزه مورینیو در رئال مادرید شد و یک بررسی آماری نشان می دهد که از لحاظ کسب امتیاز،در شرایط تقریبا برابری با مربی پرتغالی قرار دارد. مورینیو پس از صدمین حضورش روی نیمکت رئال مادرید، 244 امتیاز کسب کرده بود و آنچلوتی در 99 بازی گذشته، 241 امتیاز برای رئال به دست آورده و فردا با پیروزی بر الچه فرصت برابری با رکورد مورینیو را خواهد داشت.

کارلتو البته از لحاظ کسب افتخار، 4-1 از مورینیو پیش است. مورینیو پس از 100 بازی هدایت رئال، تنها یک جام حذفی را برای رئال به ارمغان آورده بود؛ در حالیکه آنچلوتی تاکنون 4 قهرمانی ارزشمند (لیگ قهرمانان، کوپا دل ری، سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه ها) را نصیب کهکشانی ها کرده است.

رئال مادرید با هدایت مورینیو، پس از 100 بازی،274 گل به ثمر رسانده بود؛ در حالیکه آنچلوتی برای برابری با این رکورد خیره کننده، نیاز به یک پیروزی 5 گله بر الچه در بازی فردا دارد. درصد کسب پیروزی رئال مورینیو پس از 100 بازی، 77 درصد و برای رئال آنچلوتی تاکنون 77.7 درصد بوده که با برتری بر الچه این آمار به 78 درصد برد می رسد.

در تاریخ فوتبال اسپانیا، تاکنون مورینیو با کسب 244 امتیاز در 100 بازی، رکورددار است و گواردیولا با 232 و میگل مونیوز با 225 امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 اسفند 1393 | 20:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.