آنچلوتی: مودریچ مقابل بارسا درنوکمپ بازی میکند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: مودریچ مقابل بارسا درنوکمپ بازی میکند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: مودریچ مقابل بارسا درنوکمپ بازی میکند

آنچلوتی: مودریچ مقابل بارسا درنوکمپ بازی میکند


رئال مادريد فردا در زمين الچه مصاف حساسي مقابل اين تيم خواهد داشت. حساس از اين جهت که با برتري احتمالي بارسا بر مالاگا در بازي امشب، رئال جايگاه خود در صدر جدول را موقتا از دست خواهد داد.


به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، به بهانه بازی فردا در نشستی خبری شرکت کرد و به سوالات پاسخ گفت:

تمدید قرارداد شما با رئال به کسب جام در این فصل بستگی دارد؟

خیر. فکر نمی کنم تمدید قرار داد من به این عامل بستگی داشته باشد.انتهای فصل، فرصت مناسبی برای صحبت در این رابطه است. اگر هم قراردادم تمدید نشود، اتفاق خاصی نمی افتد؛ چرا که تا سال 2016 با رئال قرارداد دارم. هدف من مشخص است؛ کسب همه افتخارات ممکن با رئال و پیروزی در همه مسابقات. از روز اولی که به این باشگاه آمدم، هدفم همین بوده و تغییری هم نکرده است. در دیگر باشگاه هایی که مربیگری کرده ام نیز هدفی مشابه داشته ام.


احتمال از دست دادن موقتی صدر جدول با پیروزی بارسا بر مالاگا

از این بابت هیچ فشاری را احساس نمی کنیم. به بازی دشوارمان در این هفته فکر می کنم. می دانیم که برای حفظ صدرنشینی باید الچه را شکست دهیم. فردا تنها هدفمان پیروزی است.

نفرات دعوت شده برای بازی فردا

در لیست بازی مقابل الچه، دو بازیکن جوان حضور خواهند داشت. هنوز در این مورد که بخاطر سنگینی بازی با شالکه به برخی بازیکنان استراحت بدهم یا خیر، به جمع بندی نهایی نرسیده ام.

بازیکنان و کادر فنی رئال مثل اعضای یک خانواده

ترجیح می دهم از من به عنوان یک برادر بزرگتر برای بازیکنان رئال یاد شود نه یک پدر. این بدین معنی است که هنوز پیر نشده ام. رابطه بسیار خوب و احترام متقابل بین من و بازیکنان وجود دارد.

مودریچ

لوکا پنجشنبه اولین تمرین گروهی خود را پس از چند ماه غیبت انجام داد و نشان داد که مصدومیت او بهبود یافته و در فرم خوبی قرار دارد. در ماه مارچ احتمالا بتوانم او را در ترکیب اصلی قرار دهم. مودریچ تا روز بازی با بارسلونا در نوکمپ به بهترین فرمش خواهد رسید و در ال کلاسیکو برای ما بازی خواهد کرد.

در رئال احساس خوبی دارید؟


بله؛ احساس می کنم برای من ارزش قائلند؛ چرا که همه اطرافیانم از بازیکنان گرفته تا مدیریت و دیگر اعضای باشگاه به من همیشه لطف داشته اند. از حضور در رئال واقعا لذت می برم. یک سال و نیم دیگر از قراردادم باقی مانده و عجله ای هم برای تمدید ندارم.

دیدار مقابل الچه


الچه در 15 روز اخیر پیشرفت داشته و به همین دلیل بازی آسانی در پیش نداریم. باید با دقت و تمرکز بالا مقابل این تیم قرار بگیریم.با یک برد خوب مقابل شالکه به آخر هفته رسیده ایم و می خواهیم روند خوبمان را فردا نیز ادامه دهیم.

ترجیح می دهید بارسا و اتلتیکو از چمپیونزلیگ حذف شوند؟


برای رئال این مسائل اهمیتی ندارند و حذف این دو تیم، چیزی را تغییر نخواهد داد. ما باید کار خودمان را انجام دهیم . بارسا و اتلتیکو، دو حریف دشوار برای ما در هر رقابتی هستند.اگر می خواهیم قهرمان شویم باید هر حریفی را شکست دهیم و در مقابل تیم های بزرگ به برتری دست یابیم.فوتبال اسپانیا خوش شانس است که چنین تیم های قدرتمندی دارد.

مصدومان رئال


راموس و کوئنترائو هنوز مصدومند ولی کارواخال و واران مشکلی ندارند.

دروازه بان اصلی؟


فردا کاسیاس بازی خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 اسفند 1393 | 20:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.