آنچلوتی: رونالدو به دنیا آمده تا گلزنی کند؛ از گل مارسلو و بازی سیلوا شگفت زده شدم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: رونالدو به دنیا آمده تا گلزنی کند؛ از گل مارسلو و بازی سیلوا شگفت زده شدم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: رونالدو به دنیا آمده تا گلزنی کند؛ از گل مارسلو و بازی سیلوا شگفت زده شدم

طرفداری- بنا به گزارش AS، کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی 2-0 مقابل شالکه به گفتگو با ریکاردو سیه‌را پرداخت.

تحلیل و بررسی بازی: "خوشحالم، چون بعد از دوره ای که در لیگ داخلی خود داشتیم آسان نبود. همه چیز خوب پیش رفت. بازی از شدت بسیار بالایی برخوردار نبود چرا که شالکه از ابتدای کار کمی عقب نشسته بود. ما نیازی به وارد کردن فشار بالا نداشتیم اما کنترل بازی را در دست داشتیم. فکر می کنم خوب شروع کردیم، ایده های خوبی داشتیم و سعی می کردیم از جناحین بازی کنیم."

آنچه که در مورد عملکرد تیم بیشتر دوست داشتید: "من بازی را دوست داشتم. ما با نگرش خوبی بازی کردیم و فشار خیلی زیادی وارد نکردیم چرا که بازی چنین چیزی را نمی طلبید. ما در نیمه اول صبور بودیم و به خوبی همه چیز را کنترل کردیم. ما فقط یک بار تهدید شدیم و فکر می کنم در مجموع خوب بازی کردیم."

در مورد رونالدو: "کریستیانو به دنیا آمده تا گلزنی کند. بین ما و تیم هیچ مشکلی وجود ندارد اگر کریستیانو یک یا دو بازی گلزنی نکند. دیر یا زود او گلزنی می کرد. او برای ما مهم بود، یک گل زد و یک پاس گل هم داد. همه تیم در حال رشد هستند و واکنش خوبی نشان دادند."

آیا جشن گرفتن با مارسلو دلیل خاصی داشت؟ "چیز خاصی نبود. من کمی شگفت زده شده بودم چرا که خیلی ندیده بودم مارسلو با پای راست چنین شوتی بزند. من از این گل تعجب کرده بودم و به همین خاطر برای جشن گرفتن وارد زمین شدم."

بازگشت په په چه معنایی برای تیم دارد؟ "او بازیکن با تجربه ای است که در چنین بازی هایی به شخصیت تیم اضافه می کند. او توانایی رهبری خط دفاعی را دارد و مشارکت او در بازی مهم بود."

چرا لوکاس سیلوا را از ابتدا انتخاب کردید؟ "وضعیت جسمانی او پیشرفت کرده است. او داخل زمین نظم و شخصیت خود را نشان داد. او کار ها را ساده نگه می داشت اما با تفکرات خوبی بازی کرد. از این جهت او مرا شگفت زده کرد. آسان نیست که در 22 سالگی برای اولین بار با پیراهن رئال مادرید در چمپیونزلیگ بازی کنید، بنابراین او به طرز شگفت آوری خوب کار کرد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 اسفند 1393 | 10:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.