فرانک لمپارد: گلزنی مقابل شالکه، نقطه عطف رونالدو در سال 2015 بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فرانک لمپارد: گلزنی مقابل شالکه، نقطه عطف رونالدو در سال 2015 بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فرانک لمپارد: گلزنی مقابل شالکه، نقطه عطف رونالدو در سال 2015 بود

فرانک لمپارد، هافبک تیم منچستر سیتی معقتد است که گل کریستیانو رونالدو مقابل شالکه در چمپیونزلیگ می تواند نقطه عطف ستاره رئال مادرید در سال 2015 باشد.

طرفداری- بعد از برنده شدن توپ طلا برای دومین سال متوالی، ستاره پرتغالی از بهترین سطح خود برای لوس بلانکوس به دور بوده است و قبل از دیدار امشب مقابل شالکه، یک ماه گلزنی نکرده بود.

لمپارد در پایان این مسابقه به Sky Sports گفت: "همه ما چنین لحظاتی را در کارنامه خود داریم، حتی رونالدو های این جهان هم اینطور هستند. زمانی که شما در آن لحظات مشخص به سر می برید، گاهی اوقات باید به واسطه آن کار کنید. این می تواند یک شب خسته کننده باشد که تمام نمی شود، اما ما همیشه از میل او به بهترین بودن صحبت می کنیم، و آن فرار بعد از گل مقابل شالکه تمایلات او را نشان می دهد.

او تنها کسی است که می خواهد وارد محوطه جریمه شود و می داند چطور این کار را انجام دهد، او هر نوع گلی به ثمر می رساند. این ممکن است یک نقطه عطف برای او باشد."

بازیکن سابق تیم چلسی ادامه داد: "من احساس می کنم که گرت بیل پسر خوبی است. او کمی خودبینی دارد و باید هم به خاطر دستاورد هایی که در فوتبال داشته چنین چیزی داشته باشد اما شاید، زمانی که پسر خوبی هستید، ممکن است لحظه ای وجود داشته باشد که فکر کنید، 'واقعاً، باید خودم بزنم؟ باید به سمت دروازه بروم؟ یا باید به دنبال بازیکن دیگری باشم تا مورد انتقاد واقع نشوم؟'

امیدوارم این مسائل سریعاً از بازی او خارج شوند، چون اگر پا برجا بمانند، تمام این افکار ناگهانی روی او تأثیر خواهند گذاشت."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 2 اسفند 1393 | 10:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.