چگونه ايارامندى ناگهانى به بازيكن با اهميتى تبديل شد!!!!!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

چگونه ايارامندى ناگهانى به بازيكن با اهميتى تبديل شد!!!!!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

چگونه ايارامندى ناگهانى به بازيكن با اهميتى تبديل شد!!!!!

يكى از آخرين پرسش هايى كه ژابى آلونسو روز پنجشنبه در آخرين كنفرانس خبرى خود در سانتيگو برنابئو پاسخ داد مربوط به جانشين خود، ايارامندى در رئال مادريد بود:"او در اين باشگاه با انتظارات و توقعات بالا به خوبى آشنا شده است." بازيكنى كه ظرف مدت 48 ساعت و بعد از جدايى ژابى آلونسو به جانشين شماره يك تونى كروس و بازيكنى با اهميتى تبديل شده است:"هم اكنون پيش روى او فصلى بسيار هيجان انگيز قرار دارد."

هفته گذشته،‌ ايارامندى جوان لحظات بسيار پر استرس و پر هيجانى را پشت سر گذاشت، چون هر روز اخبار زيادى مبنى بر عدم نياز باشگاه رئال مادريد به وى، قرار داده شدن او در ليست مازاد باشگاه و يا حتى انتقال او به باشگاهى ديگر به صورت قرضى در مطبوعات اسپانيايى ديده مى شد. پيش از اينكه ژابى آلونسو با پيوستن خود به بايرن مونيخ مادريدى ها را شگفت زده نمايد، با وجود او و تونى كروس در خط ميانى و درست در پست مشابه ايارامندى، اين بازيكن 24 ساله از كانديداهاى اصلى انتقال به باشگاه هاى ديگر به حساب مى آمد. حتى باشگاه اتلتيكو بيلبائو در صورت كسب مجوز حضور در قابت هاى ليگ قهرمانان اروپا خواهان جذب اين هافبك جوان از منطقه سن سباستين شده بود، اما در انتهاى هفته گذشته همه چيز كاملا بر عكس شد.

از زمان رياست پرز بر باشگاه رئال مادريد سياست اين باشگاه در بازار نقل و انتقالات تنها جنبه صرف ورزشى و فوتبالى ندارد و اين باشگاه به جنبه هاى ماركتينگ و استراتژى هاى بازار اين نقل و انتقال نيز توجه مى نمايد. به همين دليل كارلو آنجلوتى سرمربى رئال مادريد مى بايست به خواسته سران اين باشگاه مادريدى مبنى بر حضور هم زمان تونى كروس وجيمز رودريگز در زمين احترام بگذارد. خواسته و تصميمى كه دقيقا به معناى اعطاى شانس كمتر بازى به يكى از شايسته ترين و بهترين بازيكنان رئال مادريد خواهد بود.

روز پنجشنبه باشگاه بايرن مونيخ توانست به طور غافل گير كننده اى ژابى آلونسو را براى دو سال به خدمت گيرد و به همين دليل پيشنهاد باشگاه اتلتيكو بيلبائو كه چهارشنبه شب موفق به دريافت مجوز حضور در ليگ قهرمانان اروپا شده بود، براى جذب ايارامندى به سرعت از سوى سران مادريدى رد شد، چون كارلو آنجلوتى به خوبى مى داند كه فصل طولانى است و با توجه به نبود ژابى آلونسو،‌حضور يك هافبك دفاعى ديگر در كنار سامى خديرا و تونى كروس در كادر تيم اجبارى است. به همين دليل اين سرمربى ايتاليايى روز شنبه در اين خصوص گفت:"بعد از رفتن ژابى آلونسو با توجه به حضور ايارامندى و كروس مشكلى بابت جاى خالى او نخواهيم داشت. ايارامندى در اين فصل كمك بزرگى براى ما خواهد بود، او بي شك از شانس هاى بيشترى براى بازى برخوردار خواهد شد."

علاوه براين ايارامندى 24 ساله فرصت بيشترى براى اصلاح اشباهات خود در فصل گذشته خواهد داشت، چون او كه در تابستان گذشته به عنوان فاتح جام جهانى جوانان به رئال مادريد ملحق شده بود، هر گز نتوانسته است شايستگىهاى خود در اين تيم را به اثبات رساند. رئال مادريد براى جذب ايارامندى مبلغ 38 ميليون يورو پرداخت نموده است و به اين ترتيب او بعد از فرناندو تورس (67 ميليون يورو)،‌گائسكا منديتا (52 ميليون يورو)،‌خوان ماتا (45 ميليون يورو)،‌داويد ويا (42 ميليون يورو)‌ و خاوى مارتينز (40 ميليون يورو) به ششمين بازيكن گران قيمت اسپانيايى تبديل شده است.

به جاى ايارامندى، آنخل دى مارياى آرژانتينى با تلاش و اراداه بالاى خود توانست جايگاه ثابتى در تركيب اصلى رئال مادريد بيايد، البته برخى از اشتباهات ايارامندى در فصل گذشته به عامل مهمى براى كمتر بازى رسيدن به وى تبديل شده بودند.شايدبزرگترين اشتباه ايارامندى در فصل گذشته به ديداربرگشت از مرحله يك چهارم نهايى ليگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند بازگردد. لو رفتن توپ توسط او به روبرت لواندوفسكى زمينه ساز گل اول دورتموند بود، بعد از اين اتفاق به نظر ايارامندى كاملا تمركز خود را از دست داده بود به طورى كه پاس رو به عقب اشتباه او توسط ماركو رويس قطع شد و اين بازيكن توانست گل دوم دورتموندى ها را به ثمر رساند. در نيمه دوم كارلو آنجلوتى به همين دليل ايسكو را جانشن ايارامندى نمود و از اين بازى به بعد و تا پايان رقابت هاى فصل گذشته بازى هاى كمترى به او رسيد.

آلبرتو پينرو از كارشناسان فوتبال اسپانيا در اين خصوص معتقد است:"سال مهمى پيش روى ايارامندى قرار دارد، با اينكه او نسبت به تونى كروس و ژابى آلونسو با قيمت بيشترى به خدمت گرفته شده است، اما در اولين فصل حضور خود در مادريد هرگز نتوانست تصويرى مثبت از خود به نمايش گذارد، با اين حال رئال مادريد دوباره و البته شايد از روى اجبار به وى اعتماد نموده است، و حال در ابتداى فصل فرصت خوبى است كه او جواب اين اعتماد را بدهد."


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت18:37---15 شهريور 1393
رایگان عضو شوید و مطالب خفن و جدید ما رو هر شب در ایمیلتان دریافت کنید
جایزه نقدی 500/000 ریالی هم داریم
http://alpha20.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 15 شهريور 1393 | 18:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.