کارلو آنچلوتی: باور دارم که پیروز خواهیم شد؛ از خشونت اتلتیکو نمی ترسیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: باور دارم که پیروز خواهیم شد؛ از خشونت اتلتیکو نمی ترسیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: باور دارم که پیروز خواهیم شد؛ از خشونت اتلتیکو نمی ترسیم

طرفداری- بنا به گزارش AS، کارلو آنچلوتی قبل از دربی فردا شب مادرید در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

مـارسلو: "مارسلو در ترکیب تیم قرار دارد، چرا که ما منتظر تصمیم TAD (دادگاه اداری ورزش) هستیم. ما مطمئنیم که آنها کارت زرد وی را لغو خواهند کرد."

خط میانی: "من هنوز تصمیم نگرفته ام که خدیرا بازی خواهد کرد یا ایارا. خدیرا پویا تر است و از لحاظ دفاعی ایارا حضور بیشتری در مناطق دفاعی دارد."

رامـوس: "مصدومیت او جدی است. او به مدت 5 هفته غایب خواهد بود اما من به ناچو و واران ایمان دارم. آنها بسیار پر شور و اشتیاق هستند و می خواهند بازی کنند و من مطمئنم که خوب کار خواهند کرد."

کـاسیاس: "ایکر همیشه همان است. او همیشه اطمینان، تجربه و کیفیت را به تیم عرضه می کند. این تغییر نخواهد کرد. او به طور منظم بازی می کند و به همین ترتیب ادامه خواهد داد. حالا او آرام تر است و در نتیجه اعتماد به نفس بیشتری دارد."

دربـی: "چیزهای زیادی حول این مسابقه وجود دارند. ما در جام حذفی خوب بازی نکردیم، و اکنون در مهمترین بخش فصل قرار داریم و این یک دربی است. همه این ها هیجان و انتظارات زیادی ایجاد می کنند. ما خوب آماده می شویم و اعتماد به نفس داریم. ما خوب بازی خواهیم کرد و من متقاعد شده ام که پیروز خواهیم شد."

دفـاع چپ: "می توانیم از کوئنترائو یا آربلوا استفاده کنیم. اگر آنها کارت زرد مارسلو را لغو نکنند مشکلی نخواهیم داشت."

کلیـد: "مثل همیشه ما باید کاملاً تمرکز کنیم و هیچ اشتباهی مرتکب نشویم. ما باید جسور باشیم و بازی که می خواهیم را ارائه کنیم."

ضـد حملات: "من به هر دو تیم 3 امتیاز خواهم داد. ما باید بازی بالقوه خود را ارائه کنیم و به بهترین نحو ممکن از ویژگی های خود استفاده کنیم. ما برای استفاده از ویژگی های خود باید سریع بازی کنیم."

شخـصی: "در مورد شکست دادن اتلتیکو من هیچ چیز شخصی ندارم. من برای تیمم کار می کنم؛ و به روند پیروزی ها نگاه نمی کنم. ما خاطرات بسیار خوبی از بازی در مقابل این تیم داریم. احتمالاً، بهترین خاطره کارنامه ام. هیچ چیز شخصی وجود ندارد. تیم بسیار رقابتی است و فردا آن را نشان خواهند داد."

رونـالدو: "او مثل همیشه با انگیزه است. فرم فوق العاده ای دارد و یک هفته تمرین برای او خوب بوده است."

"خشونت" اتلتیکو؟ "ما نمی ترسیم. اتلتیکو خیلی سخت کار می کند، به خصوص در خط دفاعی. آنها از لحاظ دفاعی یکی از بهترین ها هستند. ما در مورد اینکه چطور آنها را از موقعیت خود بیرون بکشیم فکر خواهیم کرد."

آماده برای تساوی؟ "می توانیم بعد از مسابقه در این مورد صحبت کنیم. هدف ما این است که پیروز شویم."

ایـسکو: "از ابتدای فصل تاکنون او به ایده هایی که من دارم کشش زیادی پیدا کرده و خودش نیز از این آگاه است. همچنین می داند که چه کار کرده تا این موقعیت را به دست آورده است. او خیلی بیشتر کار می کند. در کارهای دفاعی بیشتر شرکت می کند. او برای ما بازیکنی ضروری است."

نقصان قدی در خط دفاع با غیبت په په و راموس: "این چیزی است که اتلتیکو می تواند با استفاده از آن به ما ضربه بزند، در مقابل سویا هم همینطور بود. ما در آن مسابقه خوب کار کردیم. با یارگیری منطقه ای، بازیکنان قد بلند تر می توانند به کوتاه تر ها کمک کنند."

 

لازم به ذکر است که با رأی دادگاه اداری ورزشی، کارت زرد مارسلو لغو نشد و او دربی را از دست داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 17 بهمن 1393 | 21:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.