مارسلو: امیدوارم محرومیتم لغو شود؛ از حضور در مادرید خوشحالم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مارسلو: امیدوارم محرومیتم لغو شود؛ از حضور در مادرید خوشحالم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مارسلو: امیدوارم محرومیتم لغو شود؛ از حضور در مادرید خوشحالم

مارسلو بعد از پیروزی 2-1 در دیدار چهارشنبه شب مقابل سویا، ایگناسیو ایگلسیاس ویلانوئوا را به خاطر کارت زردی که به وی نشان داد سرزش کرد.

طرفداری- بنا به گزارش AS،اگرچه در تصاویر آهسته تلویزیونی نشان می داد که قضاوت ویلانوئوا در آن صحنه سخت گیرانه بوده است، اما مارسلو با این کارت زرد دربی مادرید را از دست داد.

کارت زرد و محرومیت: "من از نتیجه راضی هستم، سه امتیازی که ما کسب کردیم بسیار سخت بود. من به خاطر کارت زرد عصبانی نیستم، اگرچه همه ما دیدیم که من برخوردی با ویتولو نداشتم. شما باید در هر مسابقه با رویکردی جدی وارد میدان شوید و نباید به بازی بعد فکر کنید، اما من هرگز با او برخورد نکردم."

درخواست تجدید نظر باشگاه: "می خواهم برای رئال مادرید در دسترس باشم. نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما امیدوارم محرومیت من لغو شود."

کنترل بازی مقابل سویا: "این بازی بسیار عجیبی بود، ما گل اول را زمانی به ثمر رساندیم که آنها شدیداً پرس می کردند، اما همه تیم ها با هدف پیروزی به برنابئو می آیند، و ما برای کسب پیروزی باید زحمت بکشیم."

مصدومیت راموس و هامس: "آنها تلفات قابل توجهی هستند، اما ما ترکیب بسیار خوبی داریم. ما شاهد بودیم که ناچو در غیاب راموس بازی فوق العاده ای داشت و همچنین رافائل [واران]."

300 بازی برای رئال مادرید: "من با فکر کردن به بازی بعدی زندگی می کنم، و هر بازی را به عنوان تنها بازی باقی مانده در نظر می گیرم و فراتر از این فکر نمی کنم. اما از اینجا بودن خوشحالم و در ذهن خود، رکورد تعداد بازی های روبرتو کارلوس را شکسته ام."

دربی روز شنبه: "حالا به بازی با اتلتیکو مادرید فکر خواهیم کرد، و این یک بازی سخت دیگر است. می دانیم که آنها تیم بسیار خوبی هستند، اما تلاش خواهیم کرد تا آنجا پیروز شویم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 16 بهمن 1393 | 9:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.