کارلو آنچلوتی: کوئنترائو برای دربی آماده است؛ تعادل تیم ما به یک بازیکن بستگی ندارد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: کوئنترائو برای دربی آماده است؛ تعادل تیم ما به یک بازیکن بستگی ندارد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: کوئنترائو برای دربی آماده است؛ تعادل تیم ما به یک بازیکن بستگی ندارد

طرفداری- بنا به گزارش AS، کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی سخت تیمش مقابل سویا، که تا آخرین دقایق آنها را پرس می کردند، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

تعویض راموس و هامس: "ما بازیکنان مهمی را از دست می دهیم، اما در این رابطه گلایه ای نخواهم کرد. ناچو خوب کار کرد و این به من اعتماد به نفس می دهد. ما نسبت به کارت زرد مارسلو درخواست تجدید نظر خواهیم داشت، چرا که حرکتش خطا نبود. راموس از ناحیه همسترینگ مشکل دارد و باید چند روز برای او صبر کنیم. هامس در پای راست خود مشکل دارد و من کاملاً مطمئن نیستم که چه اتفاقی برای او رخ داده است. به احتمال زیاد هر دو بازیکن در دربی غایب خواهند بود."

بیل به بنزما پاس نمی دهد: "دوباره این موضوع؟ فرار او عالی بود و در نهایت تصمیم درستی گرفت. من نمی توانم چیز بیشتری از او بخواهم. او همواره هنگام پا به توپ شدن، خطرناک ظاهر می شد."

غیبت مدافعان مرکزی: "ما تجربه را از دست دادیم، اما شور و اشتیاق هم خوب است. ما اعتماد زیادی به واران و ناچو دارم، حتی با وجود اینکه راموس و په په بهترین مدافعان دنیا هستند."

پیروزی قاطع در مسیر شکار عنوان: "اینطور فکر نمی کنم. بازی سختی بود، به سختی جنگیدیم، و در نهایت پیروز شدیم."

کوئنترائو: "او در دسترس خواهد بود. فابیو امروز با کریستیانو تمرین کرد."

جنبه های مثبت: "من نحوه بازی تیم در کل مسابقه را دوست داشتم. ما موقعیت های خوبی داشتیم و انتظار می رفت که در پایان کار برای مان سخت خواهد شد، چرا که آنها در موقعیت توپ های مرده قد بلند تر هستند. ما شایسته پیروزی بودیم و همه چیز خوب پیش رفت."

خسـه: "خسه سال گذشته برگشته است. او خیلی برای این مسابقه آماده بود و بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشت."

غیبت کریستیانو و برخی بازیکنان: "تعادل تیم به یک بازیکن بستگی ندارد، بلکه به تمام تیم و هوش آنها در زمین مسابقه بستگی دارد. این حقیقت که کریستیانو برمی گردد خوب است. او به ما کمک خواهد کرد، هرچند بدون او هم ما در دو بازی پیروز شدیم."

خدیرا یا ایارامندی در کالدرون: "ایارا بازی نکرده و سرحال تر است. در این مورد فکر خواهم کرد. خدیرا امروز سرحال تر بود و بازی فوق العاده ای داشت."

اتلتیکو اگر شکست بخورد، 10 امتیاز عقب خواهد افتاد: "بازی های اخیر ما مقابل آنها چندان خوب نبوده است و هدف اصلی این است که روند را تغییر دهیم. بازی سختی خواهد بود و ما در مورد تغییر اوضاع فکر می کنیم. انگیزه ما اختلاف 10 امتیازی نیست، اما واقعیت این است که یک دربی است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 16 بهمن 1393 | 9:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.