آنچلوتي: رونالدو مي تواند بهتر از اين باشد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي: رونالدو مي تواند بهتر از اين باشد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي: رونالدو مي تواند بهتر از اين باشد

آنچلوتي: رونالدو مي تواند بهتر از اين باشد


کارلو آنجلوتي،سرمربي ايتاليايي رئال از کسب پيروزي توسط تيمش در مقابل کوردوبا خوشحال است.


به گزارش "ورزش سه"، وی در مورد خستگی تیم گفت : مشخص بود که خسته ایم. از بازی سوپرجام تا کنون هر سه روز یک بازی داشتیم که چنین شرایطی در پیش فص اسان نیست اما همه چیز تحت کنترل بود.

آنچلوتی در مورد آنالیز خود نسبت به این بازی اظهار داشت: به خوبی بازی را کنترل کردیم. تلفیقی از حفظ توپ و بازی مستقیم را ارائه دادیم. خیلی متعادل ظاهر شدیم.

وی در مورد عملکرد بنزما گفت : خیلی خوب است. وقتی مهاجمی مثل بنزما گل می زند همه خوشحال می شوند. اما کریم همیشه کیفیت خود را نشان می دهد هر چند که شاید گاهی گل نزنند.مهم است که بهترین کیفیت را در این سطح ارائه بدهد. باید سرعت بازیمان را افزایش بدهیم. مهم بود که با پیروزی شروع کنیم . اذیت شدیم اما همه چیز عالی پیش رفت.

آنجلوتی در مورد عملکرد رونالدو بیان کرد: در بهترین شرایط بدنی خود نیست و می تواند بهتر از این باشد. تمرینات هوازی انجام داده است. باید بیشتر در جریان بازی قرار بگیرد. این هفته او و باقی تیم باقی تمرینات آماده سازی را انجام می دهند.

مربی ایتالیایی در مورد عملکرد مدافعان میانی رئال اظهار داشت: په په و راموس یک تضمین هستند. شاید اشتباهاتی انجام بدهند اما بهترین زوج دفاع میانی دنیا به شمار می روند.

کارلتو در مورد پست خامس رودریگز گفت : مطمئنم که قرار نیست که سه مهاجم ما در همه بازیها حاضر باشند. در حال حاضر سعی می کنیم که از خام در پستی عقب تر از پست معمولش استفاده کنیم. باید به پست جدیدش عادت کند اما کیفیتش را دارد تا بدرخشد.

مربی رئال در ادامه گفت : یک بازیکن کمتر از پارسال در ترکیب داریم اما بازیکنانی داریم که می توانند در پست های مختلف بازی کنند. در خط هافبک هر کدام از بازیکنان ما شانس بازی دارند. از ترکیب تیم راضی هستم.

آنجلوتی در مورد شرایط ژابی آلونسو و نیمکت نشینی او مقابل کوردوبا اظهار داشت: ژابی دو بازی پیاپی انجام داده بود و نیاز به استراحت داشت. سخت است که هر سه روز یک بار بازی کنیم و بهترین عملکردمان ر داشته باشیم.

وی در این باره که برخی هواداران تیم را هو کردند نیز گفت : نمی دانم. صدای سوت نشنیدم. بر عکس فکر می کنم که وقتی تحت فشار بودیم هواداران تشویقمان کردند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1393 | 10:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.