رئال مادرید 2-1 سویا؛ با سه تلفات برای دربی، اختلاف به 4 رسید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 2-1 سویا؛ با سه تلفات برای دربی، اختلاف به 4 رسید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 2-1 سویا؛ با سه تلفات برای دربی، اختلاف به 4 رسید

شــرح بازی

دو تیم صدرنشین و چهارم جدول لالیگا، در مقابل دیدگان 65,500 هوادار ورزشگاه برنابئو، با قضاوت آقای ایگناسیو ایگلسیاس ویلانوئوا به مصاف هم رفتند و کریستیانو رونالدو نیز آخرین جلسه محرومیت خود را پشت سر گذاشت.

نیــمه اول

در دقیقه '2 مسابقه رئال مادرید باز هم تا آستانه گل خوردن پیش رفت اما این بار ایکر کاسیاس بود که اشتباه خط دفاعی تیمش را پوشش داد و در موقعیت تک به تک ضربه ویتولو را مهار کرد. سرخیو راموس که در چند صحنه از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی شده بود، سرانجام در دقیقه '9 جای خود را به ناچو داد اما رئال مادرید سه دقیقه بعد از آن موفق به باز کردن دروازه بتو شد و هامس رودریگز بار دیگر زننده گل اول تیمش بود.

در دقیقه '17 پاس در عمق دوباره از شاگردان اونای امری، ایبورا را در با کاسیاس تک به تک کرد، اما او پس از اینکه کاسیاس را جا گذاشت، توپ را به تیر عمودی دروازه زد و در ادامه تنها یک کرنر نصیب تیمش شد. خط دفاعی تیم میزبان بازی بسیار پر اشتباهی را سپری می کرد اما باز هم کاسیاس بود که در دقیقه '21 شوت محکم ویتولو را مهار کرد. مصدومیت ها برای رئال مادرید پایانی نداشت و در آستانه دربی مادرید، این بار هامس رودریگز در دقیقه '26 دچار مصدومیت شده و جای خود را به خسه داد. مسلماً این مسابقه به خاطر مصدومانی که داشت در یاد ها خواهد ماند؛ در دقیقه  '35 بتو پس از برخورد شدید با بنزما، از ناحیه گردن دچار مصدومیت شد و جای خود را به ریکو داد.

در دقیقه '36 هم روی اشتباه باکا، ایسکو توپ را گرفت و پس از همکاری میان او و بنزما، خسه کار را تمام کرد و اختلاف به دو گل رسید. لحظاتی بعد، روی همکاری بیل و آربلوا، موقعیتی عالی برای بنزما ایجاد شد اما ضربه وی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '2+45 هم پاس چیپ بیل، فرصتی برای خدیرا مهیا کرد اما ضربه او را ریکو برگشت داد تا نیمه نخست با پیروزی 2-0 رئال مادرید به پایان برسد.

نیــمه دوم

با آغاز نیمه دوم، رئال مادرید باز هم بازی را هجومی دنبال کرد و موقعیت های بسیار خوبی توسط بنزما، بیل و ایسکو به دست آورد اما ریکو و مدافعین سویا در تمامی صحنه ها توپ را دفع کرده و مانع از گلزنی مادریدی ها شد. یک بار نیز ضربه خسه از زاویه ای بسته به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. در دقیقه '60 مارسلو کارت زرد دریافت کرده و بدین ترتیب بازی مقابل اتلتیکو مادرید را از دست داد.

در حالیکه بازی کاملاً در اختیار رئال مادرید بود، اما سویا در دقیقه '80 از معدود حملات خود که از سمت راست ترتیب داده می شد، توسط آسپاس یکی از گ های خورده را جبران کرد. در ادامه تیم میزبان به شدت تحت فشار بود و هر لحظه امکان باز شدن دروازه اش و از دست رفتن 3 امتیاز وجود داشت

شــرح گل ها

  دقیقه '12 (هامس رودریگز)(1-0): ارسال عالی مارسلو و آفساید گیری اشتباه از مدافعین سویا باعث شد تا هامس با ضربه سری شیرجه ای در تیر دوم، توپ را وارد دروزاه بتو کند.

  دقیقه '36 (خسه رودریگز)(2-0): پاس در عرض و زمینی بنزما از سمت راست با دخالت ایسکو نصیب خسه شد تا این بازیکن تازه وارد با ضربه ای محکم دروازه ریکو را باز کند.

  دقیقه '80 (یاگو آسپاس)(2-1): حرکت زیبای ویتولو از سمت راست که دو مدافع رئال مادرید را لب خط جا گذاشت و پاس به بیرون داد تا آسپاس به راحتی دروازه میزبان را باز کند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 16 بهمن 1393 | 9:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.