کارلو آنچلوتی: بیل دوست دارد در سمت راست بازی کند؛ به چیچاریتو نیاز داریم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: بیل دوست دارد در سمت راست بازی کند؛ به چیچاریتو نیاز داریم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: بیل دوست دارد در سمت راست بازی کند؛ به چیچاریتو نیاز داریم

بیل و تک روی: "بیل بهترین عملکرد خود را ارائه می کند، و با حداکثر تلاش به تیم کمک می کند. او سال گذشته این کار را خیلی خوب انجام داد. در سه فینال موفق به گلزنی شد، و فصلی فوق العاده را سپری می کند. ما با بیل راحت هستیم، او خیلی خوب کار می کند."

او ناراحت به نظر می رسید: "حقیقت این است که فکر نمی کنم او سوت ها را شنیده باشد، و من هم نشنیده ام. فکر نمی کنم او نگران چیزی باشد، او خوب بازی می کند و در شرایط مطلوبی است. امیدوارم که او به همین ترتیب ادامه دهد."

او در سمت چپ راحت تر است. ممکن است پست او را تغییر دهید؟ "نه چون که بیل ترجیح می دهد در سمت راست بازی کند. او دوست دارد در سمت راست بازی کند تا بتواند بیشتر شوت زنی کند. او می تواند در تمام پست های خط حمله بازی کند. با توجه به وضعیت مسابقه، او می تواند جناح بازی را عوض کند، اما از سمت راست می تواند بیشتر شوت بزند."

آیا به منظور قطع کردن روند دریافت گل های زود هنگام، از خود انتقاد می کنید؟ "این مشکل به کار کردن مربوط نمی شود بلکه به رویکرد اولیه ما بر می گردد. ما باید بیشتر تمرکز کنیم، و باید با ریتم دیگری بازی را شروع کنیم."

رئال مادرید می تواند هفته را با 10 امتیاز بیشتر از اتلتیکو به پایان برساند: "ما چیزی را محاسبه نکرده ایم چرا که پایان این فصل به مانند سال گذشته خواهد بود. تا لحظه آخر و تا آخرین بازی ما (سه تیم مدعی) مبارزه خواهیم کرد. داشتن برتری خوب است اما این چیزی را مشخص نخواهد کرد."

آیا ممکن است چیچاریتو بازی کند؟ "چیچاریتو اینجا مانده چرا که ما با او قرارداد امضاء کرده ایم و به او نیاز داریم. نمی دانم چند دقیقه به او نیاز خواهیم داشت. او به من گفت که از ماندن در اینجا و کار کردن با ما خوشحال است. او فوق العاده حرفه ای است و از این بابت من سپاسگزار هستم."

آیا می توانید پیوند 2-4-4 و 3-3-4 را توضیح دهید؟ "امیدوارم که آنها در رختکن این را درک کنند. این چندان پیچیده نیست. ما سعی می کنیم با دو خط چهار نفره دفاع کنیم و با سه بازیکن حمله کنیم. این سیستمی است که برای اولین بار در مقابل بارسا (کوپا دل ری) از آن استفاده کردیم و آن را در بازی مقابل بایرن و اتلتیکو گسترش دادیم. گاهی اوقات به خاطر اینکه مدافعان کناری حریف چندان حمله نمی کنند، ما نیز به دفاع با سیستم 3-3-4 فکر می کنیم. اگر آنها حمله کنند ما دو خط چهار نفره مستقر می کنیم. و بعد از آن همه چیز بستگی به کاراکتر فوتبالیست ها دارد."

پست کروس، با کمک ایارامندی: "همانطور که گفته ام، کار و ایده بازی با هرکس که بازی کند، همواره یکسان است. سپس، بدیهی است که شخصیت ها متفاوت باشد. ایسکو بیشتر با بازیسازی کمک می کند، و ایارا در سطح دفاعی."

اگر کریستیانو، بیل و بنزما آماده باشند، آیا همیشه بازی خواهند کرد؟ "بله، بدون شک. هیچ تردیدی وجود ندارد. بیل، کریستیانو و بنزما همیشه بازی خواهند کرد."

آیا ممکن است همه اعضای تیم مانند بنزما از جلیقه محرک به برق استفاده کنند؟ "می دانیم که کریم این کار را هفته ای یک بار انجام می دهد، اما این ایده را مطرح نکرده ایم. ما باید این سیستم را مطالعه کنیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1393 | 19:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.