جوردی آلبا: همیشه می خواهم رئال مادرید ببازد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

جوردی آلبا: همیشه می خواهم رئال مادرید ببازد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

جوردی آلبا: همیشه می خواهم رئال مادرید ببازد

جوردی آلبا در مصاحبه اخیر خود به حمایت از هم تیمی خود نیمار پرداخته و به انتقاداتی که پس از دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در کوپا دل ری به او وارد شد، پاسخ داده است.

طرفداری- بنا به گزارش Marca، این مدافع اسپانیایی گفت: "نیمار پسری بسیار متواضع و سر به زیر است که از فوتبال بازی کردن لذت می برد و دوست دارد به همین ترتیب بازی کند. هرکس که او را می شناسد، این را درک می کند. او به نحوی بازی نمی کند که قصد بی احترامی به کسی را داشته باشد. او کسی را نمی زند و توهین نمی کند."

آلبا فکر می کند رئال مادرید، که این هفته با سویا و اتلتیکو مادرید دیدار خواهد داشت، ممکن است بلغزد و دوباره اختلاف امتیاز دو تیم در کورس رقابت ها کاهش یابد.

"به عنوان یک بارسلونایی همیشه می خواهم رئال مادرید ببازد، اما ترجیح می دهم روی بارسلونا تمرکز کنم، و این چیزی است که بیشتر اهمیت دارد. اگر می خواهیم برای رسیدن به صدر جدول تلاش کنیم، ما باید در تمام بازی های خود پیروز شویم، که تقریباً غیرممکن است."

وی همچنین در مورد اظهارات جرمی متیو که خبر از مشکلاتی میان مسی و انریکه داده بود صحبت کرد و گفت: "همه چیز در این رابطه فراموش شده است و شرایط خوب است. در داخل تیم جو فوق العاده ای حاکم است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1393 | 19:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.