مارکل برگارا: رئال مادرید باشگاه با شرافتیست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مارکل برگارا: رئال مادرید باشگاه با شرافتیست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مارکل برگارا: رئال مادرید باشگاه با شرافتیست

مارکل برگارا می گوید باشگاه رئال مادرید به دلیل سکوت 1 دقیقه ای در برنابئو برای هوادار سوسیداد که در راه رفتن به ورزشگاه کشته شد لایق احترام است.

طرفداری- به گزارش آ.س، مارکل برگارا احساس هم دردی خود را با خانواده هوادار سوسیداد که در راه رفتن به ورزشگاه در یک تصادف رانندگی جان باخت ابراز کرد. او همچنین از باشگاه رئال مادرید به دلیل ادای احترام به این هوادار پیش از سوت آغاز مسابقه تشکر کرد.

ایگناسیو گریبی، هوادار سوسیداد به همراه 4 تن از دوستانش عازم یک سفر 5 ساعته از سن سباستین به سوی مادرید شده بود. ماشین گریبی در منطقه میراندا د ابرو با یک ماشین دیگر برخورد کرد و گریبی 23 ساله پیش از رسیدن به بیمارستان سانتیاگو آپوستول درگذشت.

پس از شنیدن این خبر، هر دو تیم از بازوبند های مشکی استفاده کردند و با برقراری یک دقیقه سکوت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با خانواده ی گریبی ابراز هم دردی کردند.

برگارا امروز در کنفرانس خبری گفت: "من از طرف اعضای باشگاه و هم تیمی هایم با خانواده ی جان باخته ابراز هم دردی می کنم. این خبر ناراحت کننده ای بود. این یک تراژدیست که کسی که می توانست ما را در بازی همراهی کند دیگر در میان ما نیست. رئال مادرید و سوسیداد هر دو برخورد مناسبی با این قضیه داشتند. احترامی که رئال مادرید به ما و طرفداران ما گذاشت ستودنی و قابل تحسین است. آن ها لایق احترام اند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1393 | 21:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.