راموس:نمیتوانم پیراهن تیمی غیررئال رابه تن کنم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس:نمیتوانم پیراهن تیمی غیررئال رابه تن کنم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس:نمیتوانم پیراهن تیمی غیررئال رابه تن کنم

راموس:نمیتوانم پیراهن تیمی غیررئال رابه تن کنم


رئال مادريد در مقابل سوسيداد با اينکه خيلي زود از ميهمانش عقب افتاد اما با گل هاي خامس و راموس در نيمه اول موفق شد تا ورق بازي را برگرداند و در نهايت نيز با 4 گل مقابل سوسيداد به برتري دست يافت.


به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس که گل دوم رئالی ها را به ثمر رساند، در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" بدشانس بودیم که در همان دقیقه اول گل خوردیم.باید روی توپ های ارسالی بیشتر کار کنیم. در محوطه جریمه، هر بازیکن باید نفر مستقیم خود را مهار کند.باید بیشتر در این زمینه کار کنیم.خوشبختانه به خوبی نسبت به این گل واکنش نشان دادیم و در نهایت به پیروزی که حقمان بود دست یافتیم.
در سال 2015 از فرم خوبمان فاصله گرفته بودیم و حالا به تدریج به روند مثبتمان نزدیک می شویم. بسیار مهم است که تا انتهای فصل، روند بردهایمان را حفظ کنیم. فصلی طولانی در پیش است و نباید تمرکزمان را از دست بدهیم."

راموس در پاسخ به سوالی در مورد تمدید قراردادش گفت:" هیچ عجله ای ندارم. نه من و نه باشگاه در این مورد صحبتی نکرده ایم. همه می دانند که نمی توانم پیراهن تیمی غیر رئال را به تن کنم و دوست دارم سال ها در این تیم بازی کنم. هنوز دو سال دیگر از قراردادم باقی مانده است."


نظرات شما عزیزان:

امیرمحمدسلیمانی بوشهر
ساعت20:54---12 بهمن 1393
باسلام وعرض ادب واحترام خدمت علی آقای دشتی،آدرس وبلاگ شماراپسرخاله عزیزم که دوست شماست بهم داده،ازصمیم قلب ازآشنایی باشمابزرگوارووب ممتازتان خوشحال شدم وبتان بسیارزیبا جالب وبروزهست آرزوی موفقت شما،ازاین به بعدهم مابچه های بوشهربازدیدکننده وب شماهستیم
پاسخ:سلام.. ممنونم .. هم از تو دوست گلم و هم از کسی که شما رو به این وب معرفی کرده.. امیدوارم که همیشه راضی باشی از این وب.. باعث افتخاره که شما به این وب سر بزنید.. تشکر..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393 | 10:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.