کارلو آنچلوتی: کریستیانو می داند که اشتباه کرد؛ دیگر تکرار نخواهد شد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: کریستیانو می داند که اشتباه کرد؛ دیگر تکرار نخواهد شد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: کریستیانو می داند که اشتباه کرد؛ دیگر تکرار نخواهد شد

طرفداری- بنا به گزراش AS، کارلو آنچلوتی پیش از دیدار فردا شب تیمش مقابل رئال سوسیداد، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

لوکـاس سیلوا: "او در لیست بازی قرار دارد. او آماده است و احتمال اینکه دقایقی فرصت بازی به دست آورد، وجود دارد."

تغییر سیستم برای دیدار فردا: "ما با یک 2-4-4 دفاعی تر بازی خواهیم کرد و هامس نقش پیشرفته تری در حملات خواهد داشت. ما تغییر بزرگی در سیستم بازی خود نخواهیم داشت."

بیـل: "ما او را در سمت چپ استفاده خواهیم کرد. من هامس را در بال راست ترجیح می دهم. بازی او تغییری نخواهد کرد - بیل همان وظایف همیشگی را خواهد داشت."

ایارامندی: "او فردا بازی خواهد کرد."

صحبت با ایارا در مورد آینده اش: "او پیشنهادی از سوی اتلتیک بیلبائو دریافت کرد اما او در جایی که حضور دارد خوشحال و در مادرید راحت است - و ما هم از او راضی هستیم چرا که هر بار بازی کرده، عملکرد خوبی داشته است."

محرومیت کریستیانو: "محروم شدن هیچوقت خوب نیست. او بدون هیچ مشکلی دوران محرومیت خود را سپری خواهد کرد و از این فرصت استفاده خواهد کرد تا خود را برای دربی آماده کند. این به ریکاوری کردن او مربوط نمی شود، چرا که مصدوم نیست؛ او هیچ مشکل جسمانی ندارد - نه در زانو و نه هیچ جای دیگر.

گاهی اوقات احترام بسیار زیادی برای حریفان خود قائل هستیم. بازیکنان با کیفیت برخورد ها و خطاهای بیشتری را به جان می خرند اما این طبیعی است. او اولین فردی بود که به خاطر واکنش اش معذرت خواهی کرد. او اشتباه کرد و این را می داند؛ دیگر تکرار نخواهد شد."

مشکلات جسمانی کریستیانو: "تاندون او کاملاً بهبود یافته است. برخی شاید فکر کنند که او 100 درصد آماده نیست اما او به هیچ وجه مشکلی ندارد."

شکست در آنوئتا: "این یک نقطه خاص در رقابت های لیگ بود، بعد از آن، ما بهتر شدیم. ما تنها به زمان نیاز داشتیم تا جا پای خود را پیدا کنیم. این تیم مادرید داستان متفاوتی رقم خواهد زد."

تنش میان بارسا و اتلتیکو: "کاملاً طبیعی است که بین تیم هایی در این سطح تنش ببینیم - و بیشتر به خاطر اینکه بازی حذفی بود. گهگاه بازیکنان خوب نیز عصبی می شوند و واکنش هایی که مشاهده می کنید، طبیعی نیستند اما تمام آنها زمانی که داور سوت پایان مسابقه را به صدا در می آورد، به پایان می رسد."

بارسا و اتلتیکو سرانجام تاوان استفاده از انرژی بیشتر در کوپا دل ری را خواهند داد: "فکر نمی کنم این روی آنها اثر بگذارد. آنها ریکاوری خواهند کرد."

ساعت شروع بازی (4 بعد از ظهر به وقت محلی): "ما به بازی در هر ساعت از روز عادت کرده ایم. من ترجیح می دهم که شب بازی کنیم چرا که بیشتر به این زمان عادت کرده ایم. سخت ترین شرایط بازی در وسط روز است چون به این معنی است که بازیکنان باید زود تر از وقت معمول غذا بخورند."



نظرات شما عزیزان:

محمدرضاقزوین
ساعت3:08---12 بهمن 1393
سلام داش علی چندروزنبودم به وب دوست داشتنی تان سربزنم مسافرت بودم اینترنت دراختیارنداشتم،خوشحالم که بازم وب محبوبتان رابازدیدکردم،باآرزوی موفقت شمادرانجام امورات وبتان،وموفقیت شما درزندگی ورزشیتان،
پاسخ:سلام.. ممنونم از تو دوست گلم.. شما هم موفق باشید انشاللله..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 10 بهمن 1393 | 21:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.