رودریگز: رئال بزرگترین باشگاه جهان است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رودریگز: رئال بزرگترین باشگاه جهان است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رودریگز: رئال بزرگترین باشگاه جهان است

ستاره کلمبیایی باشگاه رئال مادرید اذعان کرد که از زمان رسیدن به مادرید به شدت تحت تاثیر شکوه و عظمت باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است.

طرفداری - به گزارش گل بین المللی هامس رودریگز معتقد است بدون تردید رئال بزرگترین باشگاه جهان است. این هافبک کلمبیایی پس از درخشش در جام جهانی مورد توجه رئال قرار گرفت و با قراردادی به ارزش 84 میلیون یورو از موناکو به جمع کهکشانی ها پیوست. هامس در زمان حضور او در باشگاه به یکی از اصلی ترین مهره های آنجلوتی تبدیل شده است و در 32 دیدار 10 گل نیز به ثمر رسانده است.

او در گفتگو با سایت رسمی فیفا گفت: "زمانی که از بیرون به موضوع نگاه می کنید مسئله متفاوت است اما وقتی وارد باشگاه می شوید میزان ابهت باشگاه را درک می کنید.من همیشه رئال را  باشگاه بزرگی در نظر می گرفتم اما اکنون که در این تیم حضور دارم می توانم با اطمینان بگویم که رئال بزرگترین باشگاه جهان است."

او همچنین درباره اشتیاق خود به ادامه این روند گفت: "انسان همواره بلند پروازی می کند و رسیدن به رئال آرزوی من بود که برآورده شده است.اکنون باید برای باشگاه بزرگی مانند رئال بازی کنم و امیدوارم این روند را برای مدت طولانی حفظ کنم و بتوانم مدت زیادی در رئال بمانم."



نظرات شما عزیزان:

سیدمحمدمهدی
ساعت13:51---7 بهمن 1393
داش علی خسته نباشی..اگه ممکنه بازی های رئال درهفته های آینده وساعت بازی ها رابزارید،ممنون، چون دیگه ماخبرهای رئال راازوب زیبای شمامیبینم.مرسی
پاسخ:سلام.. با وجود شما دوست عزیز ،خستگی برا کسی نمیمونه.. باشه چشم .. حتما میزارم..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1393 | 9:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.