کوردوبا 1-2 رئال مادرید؛ پیروزی سخت در شب اخراج رونالدو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کوردوبا 1-2 رئال مادرید؛ پیروزی سخت در شب اخراج رونالدو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کوردوبا 1-2 رئال مادرید؛ پیروزی سخت در شب اخراج رونالدو

شــرح بازی

دو تیم رئال مادرید و کوردوبا از اولین بازی نیم فصل دوم رقابت های لالیگا در ورزشگاه نوو آرکانخل مقابل دیدگان 21,550 تماشاگر و با قضاوت آقای الخاندرو خوزه هرناندز هرناندز به مصاف هم رفتند. لوس بلانکوس تنها 3 بار در کوردوبا به پیروز رسیده اند (از 8 بازی) و 43 سال از آخرین جدال دو تیم در این ورزشگاه می گذرد.

در این دیدار نیز بازی خیلی زود با اتفاقی جنجالی آغاز شد؛ ضربه بازیکن کوردوبا در داخل محوطه به دست راموس برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را در همان دقیقه '2 اعلام کرد تا نبیل گیلاس دروزاه کاسیاس را باز کند. بعد از این گل مادریدی ها کاملاً جلو کشیدند و برای جبران این شوک تلاش کردند تا سرانجام کریم بنزما در دقیقه '27 گل تساوی را به ثمر برساند؛ مهاجم فرانسوی در بازی رفت هم گلزنی کرده بود. در ادامه دو تیم موقعیت چندان مناسبی برای گلزنی به دست نیاوردند تا با تساوی 1-1 راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه '55 شوت پای چپ خطرناک کارتابیا با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه کاسیاس به بیرون رفت. رئال مادرید به هیچ وجه بازی قابل توجهی از خود ارائه نمی کرد و در دقیقه '67 خوش شانس بود که گل دوم را دریافت نکرد؛ اشتباه فاحش واران باعث شد تا آندونه در شرایط تک به تک قرار بگیرد اما ضربه چیپ این بازیکن پس از برخورد با زمین به تیر افقی برخورد کرد و در اختیار کاسیاس قرار گرفت.

در اواخر مسابقه که رئال مادرید که فشار را افزایش داده بود، کریم بنزما با شوتی کات دار و تماشایی خطرساز شد اما کارلوس با واکنش خود توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه '82 کریستیانو رونالدو با حرکت زشتی که انجام داد و بازیکن حریف را زد، با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد تا کار تیمش را سخت تر کند.

اما تلاش رئال مادرید ادامه داشت و در دقیقه '87 ضربه ایستگاهی بیل در داخل محوطه به دست کارتابیا برخورد کرد تا این بازیکن علاوه بر دریافت کارت زرد دوم و اخراج از بازی، یک پنالتی نیز به حریف داده باشد و بدین ترتیب مادریدی ها به هر سختی در آستانه کسب 3 امتیاز قرار گرفتند. در نهایت بازی با نتیجه 2-1 به پایان رسید.

شــرح گل ها

  دقیقه '3 (نبیل گیلاس)(1-0): ضربه پنالتی به دست آمده را نبیل گیلاس دور از دستان ایکر کاسیاس به گوشه دروازه فرستاد.

  دقیقه '27 (کریم بنزما)(1-1): ارسال کرنر هامس رودریگز از سمت راست با ضربه سر بیل در مقابل پای بنزما قرار گرفت تا این بازیکن توپ را به تور دروازه برساند.

  دقیقه '89 (گرت بیل)(1-2): گرت بیل پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با شلیکی محکم و دقیق دروازه کوردوبا را باز کرد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

جعفر..خ
ساعت1:30---5 بهمن 1393
س.بردرئال راتبریک میگم،،حیف که کریس اخراج شد
پاسخ:سلام اره.. واقعا حیف شد..


علیرضاقزوین
ساعت1:28---5 بهمن 1393
سلام،ابتدابردرئال رابه طرفداران بی شمارش تبریک میگم...وبعدبازیکنای ایرانی ازکریس یادبگیرن که این بازیکن بااین همه محبوبیت ومعروفیت وبهترین بودن میره تومحله فقیرنشین ودرخیابان بایه بچه فوتبال بازی میکنه،ولی بازیکنای وطنی مایک درصدکریس نیستن،حاضرنیستن جواب یه هواداررابدن،یابه چنین جاهای برن یابه فقرانگاه کنن،البته نه همه بازیکنان ایرانی،استثنا هم داریم،،،فدای بزرگی ومرام ومعرفت کریس
پاسخ:احسنت به این دیدگاه.. واقعا قبول دارم.. لاییییییییییییییک...


سیدمحمدمهدی ازقم
ساعت1:19---5 بهمن 1393
بردرئال 10 نفره رابا وجوداخراج بهترین ومحبوب ترین بازیکن جهان کریس رونالدودوست داشتنی تبریک میگم.....ضمنا رئال هم ازپرسپولیس مایادگرفته 10 نفرحریفش راشکست بده.....
پاسخ:منم به شما دوستان تبریک میگم این برد را .. ایول به خودت..


سیدمحمدمهدی ازقم
ساعت1:13---5 بهمن 1393

سلام خیلی متشکرم محبتت راجبران میکنم، ،اگه روزاومدبه شهرتان آرزومیکنم ببینمتان،،کسی که دوست ماازش تعریف میکنه،خیلی آقاهست...بازم مرسی


پاسخ: سلام.. ممنونم منم خوشحال میشم شما رو ببینم.. اینشالله که بشه ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 4 بهمن 1393 | 20:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.