لوکاس سیلوا: با پیوستن به رئال مادرید، رویایم به حقیقت پیوست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

لوکاس سیلوا: با پیوستن به رئال مادرید، رویایم به حقیقت پیوست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

لوکاس سیلوا: با پیوستن به رئال مادرید، رویایم به حقیقت پیوست

لوکاس سیلوا هافبک برزیلی تیم کروزیرو از تیم خود به دلیل موافقت برای پیوستن وی به باشگاه رئال مادرید و تحقق رویای خود تشکر کرد.

طرفداری - به گزارش Four four two، هافبک جدید باشگاه رئال مادرید پیوستن به این تیم بزرگ را رؤیایی خواند که به حقیقت تبدیل شده است. رئال مادرید چند روز پس از امضای قرارداد با اودگارد، ستاره نروژی جدید خود، پیوستن این هافبک برزیلی به تیم کهکشانی ها را نیز تایید کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه کروزیرو لوکاس در مصاحبه خود گفت: "کروزیرو همیشه خانه من خواهد بود. از باشگاه تشکر می کنم که با رفتن من به رئال که گام مهمی در آینده فوتبالی من است موافقت کرده است. اکنون بسیار خوشحالم زمان بسیار خاصی است که رویای انسان به حقیقت تبدیل می شود."

او در ادامه گفت: "از باشگاه کروزیرو و مربیان و بازیکنان و مدیران باشگاه تشکر می کنم مخصوصا از سرمربی تیم تشکر ویژه ای می کنم. همچنین از رئیس باشگاه نیز تشکر می کنم که با درخواست من برای پیوستن به رئال موافقت کرد."

انتقال این بازیکن به رئال مادرید با مبلغ 14 میلیون یورو انجام شده است و این بازیکن که در 14 سالگی به کروزیرو پیوسته بود از این تیم جدا شد. او در خصوص احساس خود نسبت به جدایی از باشگاه گفت: "من 8 سال در این تیم بازی کرده ام و چیزهای زیادی در این تیم یاد گرفتم. این باشگاه همیشه خانه من باقی می ماند و من ترجیح می دهم که از جمله خداحافظی استفاده نکنم و به جای آن بگویم به زودی دوباره شما را خواهم دید. امیدوارم بتوانم روزی به این تیم بازگردم و پیراهم آبی کروزیرو را به تم کنم. عناوینی که در این باشگاه کسب کردم برای پیشرفت من بسیار مهم بودند. همیشه به این تیم ایمان داشتم و می دانستم که می توانیم تاریخ ساز شویم و موفق شدیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 4 بهمن 1393 | 16:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.