توافق دو باشگاه کروزیرو و رئال مادرید برای انتقال لوکاس سیلوا

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

توافق دو باشگاه کروزیرو و رئال مادرید برای انتقال لوکاس سیلوا

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

توافق دو باشگاه کروزیرو و رئال مادرید برای انتقال لوکاس سیلوا

رئال مادرید برای خرید لوکاس سیلوا با کروزیرو به توافق رسید، بنا به گفته های نایب رئیس باشگاه کروزیرو، مارسیو رودریگز که به ESPN گفت: "قرارداد بسته شده است و روز پنجشنبه اعلام خواهد شد."

طرفداری- لوکاس سیلوا پیشتر ترکیب کروزیرو را در توکا د لا راپوسا II ترک کرده و تست های پزشکی را در بلو هوریزنته پشت سر گذاشته بود. باشگاه غیبت این بازیکن را با عنوان "یک تست روتین" توجیه کرد، اما شایعاتی در رسانه های برزیل پیچید که لوکاس در حال پشت سر گذاشتن تست های پزشکی قبل از امضای قرارداد با رئال مادرید است.

در ماه دسامبر، نماینده های رئال مادرید پیشنهاد اولیه خود را ارائه کردند، که زیر رقم 15 میلیون یورویی فسخ قرارداد وی بود. پیشنهاد توسط باشگاه کروزیرو رد شد، و رئیس این باشگاه، گیلوان د پینو برای تمدید قرارداد بازیکن موفق نبود.

مارسیو رودریگز ادامه داد: "کار دیگری نبود که ما بتوانیم انجام دهیم. آنها زمانی آمدند که بازیکن می خواست جدا شود چرا که به خاطر دستمزد های بالایی که در اروپا پرداخت می شود، مدیر برنامه ای وی ما را تحت فشار گذاشته بود."

پیشنهاد اتلتیک به ایارامندی نیز به این پروسه سرعت بخشید، و لوس بلانکوس را مجبور کرد تا با این بازیکن برزیلی قرارداد امضاء کند، و تا ساعاتی دیگر رسمی خواهد شد. این بازیکن قراردادی 6 ساله امضاء خواهد کرد که ارزش آن ما بین 13 الی 15 میلیون یورو است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 3 بهمن 1393 | 11:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.