کریستیانو رونالدو به اودگارد: تا چند سال دیگر تو باید به جای من گلزنی کنی

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو به اودگارد: تا چند سال دیگر تو باید به جای من گلزنی کنی

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو به اودگارد: تا چند سال دیگر تو باید به جای من گلزنی کنی

مارتین اودگارد به مدت 6 فصل آینده قراردادی با رئال مادرید امضاء کرده است و بازیکنان اشترومگادست، باشگاه این ستاره جوان نروژی، در مورد هم تیمی به زودی سابق خود، صحبت کرده اند.

طرفداری- بنا به گزارش AS، مارتین اوونستاد و گوستاو ویخیم، دو تن از هم تیمی های کنونی او، هنگام مصاحبه با TV 2 نروژ نتوانستند احساس افتخار خود از این انتقال را پنهان کنند:

"هفته گذشته مارتین با ما تمرین می کرد و هفته آینده با کریستیانو رونالدو تمرین خواهد کرد. ما باید خودمان را در تنگنا قرار دهیم، این فوق العاده خواهد بود که به نوه هایم بگویم با مارتین اودگارد هم تیمی بوده ام."

8 ژانویه اودگارد در کمپ تمرینی والدبباس همراه با تیم اصلی رئال مادرید تمرین کرد. یک روز قبل، او در جایگاه ویژه ورزشگاه ویسنته کالدرون حضور داشت و شاهد شکست 2-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید در کوپا دل ری بود. او با هیجان زدگی به نروژ بازگشت و صحبت های خود با کریستیانو رونالدو را به هم تیمی های کنجکاوش تعریف کرد.

اوونستاد به TV 2 گفت: "او گفت که با کریستیانو صحبت کرده است و او گفته: 'در طی چند سال آینده گلزنی های متعدد من نیز متوقف خواهد شد و تو باید مرا پوشش دهی.'"

ویخیم افزود: "او به ما قول داده است که در تعطیلاتش به دیدن ما بیاید و بالعکس. وقتی شما رفیقی دارید که در مادرید بازی می کند هیچ چاره ای جز ملاقات او ندارید."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 1 بهمن 1393 | 20:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.