کارلو آنچلوتی: داشتن مسی و رونالدو در یک تیم فوق العاده خواهد بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: داشتن مسی و رونالدو در یک تیم فوق العاده خواهد بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: داشتن مسی و رونالدو در یک تیم فوق العاده خواهد بود

کارلو آنچلوتی در آستانه دیدار فردا شب تیمش در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری مقابل اتلتیکو مادرید (دیدار برگشت) در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و پاسخگوی سؤالات خبرنگاران شد.

طرفداری- بنا به گزارش AS، سرمربی رئال مادرید راجع به موارد زیر صحبت کرد:

- آیا امیدوار هستید که هواداران حمایت مورد نیاز برای بازگرداندن نتیجه را به عمل آورند؟

من حس می کنم که به هر حال آنها از ما حمایت خواهند کرد، چون این یک دربی است و همه می دانند که دربی مادرید چقدر اهمیت دارد. ما در حالی به میدان می رویم که برای تساوی به دو گل نیاز داریم و مطمئنم که جو حاکم ویژه خواهد بود و امیدوارم که بتوانیم پاسخ دهیم و بازی خوبی ارائه کنیم.

- تیم برای اینکه شانس صعود داشته باشد، باید از چه کار هایی پرهیز کند؟

ما اتلتیکو را خوب می شناسیم و می دانیم که مقابل آنها چگونه بازی کنیم. ما باید یک بازی جدی ارائه کنیم اما باید خونسردی خود را هم حفظ کنیم. وقتی مقابل اتلتیکو بازی می کنید به شدت و قدرت در بازی خود نیاز دارید چرا که آنها یکی از سازمان یافته ترین خطوط دفاعی اروپا را در اختیار دارند و همیشه خلق موقعیت در مقابل آنها سخت است.

- آیا می توانید هدایت تیمی را تصور کنید که مسی و کریستیانو در آن حضور دارند؟

می توانم تصور کنم. اما شما باید به یاد داشته باشید که کریستیانو نماینده ارزش های رئال مادرید است، همانطور که مسی برای بارسلونا ـست. هر دوی آنها تیم ها و تاریخچه های خاص خود را دارند اما داشتن هر دوی آنها در یک تیم می تواند برای ما فوق العاده باشد اما دیدن چنین اتفاقی خیلی بعید و سخت است.

- شانس خسه برای حضور در ترکیب اصلی

خسه کاملاً بهبود یافته است و حالا خوب است. او می تواند از ابتدا بازی کند. بازگشت او خبر خوبی برای تیم است. من در مورد ترکیب اصلی تصمیم خواهم گرفت اما همه بازیکنان آماده اند تا بازی کنند.

- آیا انتظار دارید که اتلتیکو در جدیت و سرسختی با رئال مادرید برابری کند؟

من چیزی در مورد فوتبال خشن نگفتم؛ من گفتم محکم بازی کردن که به جدیت بازی مربوط می شود. این کلید پیروزی در مسابقه است. یک نبرد نزدیک را شاهد خواهیم بود، درست همانطور که بازی رفت بود. ما از نتیجه عقب هستیم و باید به مبارزه برگردیم.

- شما گفتید که داور در بازی رفت کمی مدارا کرد...

ما شروع به گلایه نخواهیم کرد چون باید راه حلی پیدا کنیم که گره بازی را باز کند و صحبت کردن در مورد داوری کمکی در انجام این کار نخواهد کرد. تمام چیزی که ما می خواهیم، صحبت کردن در مورد تاکتیک هاست که باید در این بازی با آن مقابله کنیم.

- به دست آورن تعادل مناسب

این همیشه یک عامل کلیدی است؛ ما فردا نیاز به گلزنی داریم و خوشبختانه، معمولاً این هیچوقت برای ما مشکلی نبوده است. مهم است که بیش از حد شتابزده عمل نکنیم. ما 90 دقیقه برای گلزنی فرصت داریم و حتی می توانیم در دقایق پایانی هم گل بزنیم.

- مودریــچ

او روز دوشنبه به مادرید بازگشته و توانبخشی خود را آغاز کرده است و ما انتظار داریم که او تا یک ماه دیگر به میادین بازگردد. او برای ما بازیکن مهمی است اما باید بگویم کسانی که جای خالی او را پوشش داده اند، فوق العاده عمل کرده اند - برای مثال ایسکو، که همه را شگفت زده کرده است.

- از نظر شما کدام بازیکنان می توانستند در تیم منتخب سال فیفا جای داشته باشند؟

بازیکنان معدودی هستند که می توانستند در تیم منتخب جای داشته باشند. من واقعاً میراندا، دیگو کوستا، خوانفران، کورتوا،... را دوست دارم.

- پاس ندادن بیل به کریستیانوی خالی در جریان دیدار مقابل اسپانیول

فکر می کنم با توجه به سرعت حمل توپی که بیل داشت پاس دادن آن توپ پیچیده می بود؛ شما باید از خود گرت در این مورد سؤال کنید. او خوب کار می کند، و در وضعیت جسمانی مطلوبی قرار دارد و من مطمئنم که فردا بازی فوق العاده ای خواهد داشت.

- رابطه بیل با کریستیانو

آنها رابطه فوق العاده ای دارند. روز گذشته کریستیانو برای جشن گرفتن توپ طلا از همه ما خواست تا یک عکس دسته جمعی بگیریم؛ ما همه با هم جشن گرفتیم و همین.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 24 دی 1393 | 20:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.