کریستیانو رونالدو (1): 29 ساله هستم، اما هنوز حس می کنم 25 سال دارم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو (1): 29 ساله هستم، اما هنوز حس می کنم 25 سال دارم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو (1): 29 ساله هستم، اما هنوز حس می کنم 25 سال دارم

کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال مادرید و برنده توپ طلای 2014، گفت که "نقطه قوت" او، در شرایط روحی و روانی، همیشه مایل به پیشرفت کردن است و 2014 هم از لحاظ فردی و هم از لحاظ تیمی، بهترین سال او بوده است.

طرفداری- در مصاحبه ای که روز سه شنبه وبسایت فیفا منتشر کرد، رونالدو می گوید: "مهم نیست که برای هشتمین بار به اینجا می آیم. تا لحظه ای که نام خود را بشنوید، تنش وجود خواهد داشت. من می دانم که برای بردن این جایزه چقدر تلاش و سخت کوشی لازم است و به همین دلیل است که هنوز هم احساساتی می شوم، مهم نیست که چند بار برای دریافت جایزه به اینجا آمده باشم. امیدوارم که برای سال های زیادی به اینجا بیایم.

"از تمام هم تیمی ها، باشگاه رئال مادرید، و همه مردم پرتغال تشکر می کنم. توپ طلا این انگیزه را به من می دهد که سال 2015 را هم با جاه طلبی شروع کنم، سخت ترین کار این است که سطح خود را برای سال های طولانی در میان بهترین بازیکنان دنیا حفظ کنید و من به خاطر فداکاری ها، از خود گذشتگی ها و عرق پیشانی ام اینجا هستم.

"افتخار می کنم که برای هشتمین سال متوالی در تیم منتخب سال قرار می گیرم و همیشه برای حضور در جمع سه بازیکن برتر رقابت می کنم، چون این است که افراد بسیار کمی موفق به انجام آن می شوند. فکر می کنم فقط من و مسی توانسته ایم چنین کاری انجام دهیم، نه هیچکس دیگر. فکر نمی کنم کسی هشت سال متوالی در یک ردیف حضور داشته باشد، به همین دلیل فوق العاده رضایت بخش است.

"می دانم که تاریخ فوتبال جایگاهی خواهم داشت چه در سطح فردی و چه در سطح تیمی. می دانم که در بین تمام نوابغ تاریخ فوتبال یک صفحه زیبا به من اختصاص داده خواهد شد و این مرا خوشحال می کند.

"همیشه می خواهم یاد بگیرم، و می توانم برای پنج، شش یا هفت سال آینده در بالاترین سطح بازی کنم، با وجود اینکه در حال حاضر 29 ساله هستم اما احساس فوق العاده ای دارم و انگار هنوز 25 سال دارم. برای من، هر فصل یک چالش جدید است و من همینطور با آن روبرو می شوم. هر رقابت جدید متفاوت است و شما باید اتفاقی که قبلاً رخ داده است را پشت سر رها کنید. بدیهی است که شما باید روی حال حاضر تمرکز کنید اما باید به فکر آینده هم باشید.

"من به نقاط قوتم ایمان دارم، از نظر روانی همیشه می خواهم پیشرفت کنم. شاید این توضیحی باشد که چرا که برای چنین مدتی طولانی در بالاترین سطح بوده ام. البته، کار کردن هم مؤثر است اما همانطور که همیشه می گویم، میل به بهترین بودن هم تأثیر گذار است."

رونالدو در مورد پیروزی 4-1 در فینال چمپیونزلیگ فصل گذشته مقابل اتلتیکو مادرید، گفت: "این نقطه اوج همه چیز است - بالا و پایین شدن احساسات در طول فینال، تمام زجر کشیدن ها، و سپس گلزنی در آخرین لحظه.

"همچنین با توجه به این حقیقت که بازی در پرتغال برگزار می شد - آن را به یک لحظه زیبا و تاریخی تبدیل کرد. آن قهرمانی برای هواداران رئال مادرید فراموش نشدنی بود. هرکس که آنجا بازی کرده می تواند به شما بگوید که قهرمانی در چمپیونزلیگ چقدر مهم بوده است - و به خصوص فتح لا دسیما. این نقطه برجسته سالی فوق العاده بود، هم در سطح باشگاهی و هم ملی. همین چند وقت پیش هم ما قهرمان جام باشگاه های جهان شدیم که آن هم بسیار مهم بود. این تنها سالی فراموش نشدنی بود. من خاطرات فوق العاده ای دارم و احتمالاً این بهترین سال من در سطح فردی و تیمی بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 24 دی 1393 | 20:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.