کریستیانو رونالدو: رابطه فوق العاده ای با بیل دارم؛ شیفته توپ طلا نیستم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو: رابطه فوق العاده ای با بیل دارم؛ شیفته توپ طلا نیستم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو: رابطه فوق العاده ای با بیل دارم؛ شیفته توپ طلا نیستم

کریستیانو رونالدو شایعاتی که از خراب شدن رابطه اش با گرت بیل خبر می داد را رد کرد.

طرفداری- ستاره پرتغالی در دو بازی گذشته رئال مادرید ناراحتی خود از ستاره ولزی را نشان داده بود، چرا که بیل در موقعیت های تک به تک با پاس ندادن به هم تیمی های خود که در موقعیت بهتری قرار داشتند، فرصت گلزنی را از تیم گرفته بود.

بنا به گزارش فوتبال اسپانیا، رونالدو در این رابطه به روزنامه نگاران گفت: "گرت خیلی برای رئال مادرید مهم است. در داخل زمین هرلحظه ممکن است واکنش های بی اختیار داشته باشید. این ها اتفاقاتی است که در هر مسابقه می تواند رخ دهد اما هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد و رابطه ما فوق العاده است."

رونالدو سپس اظهار داشت که هیچ مشکلی با رئیس فیفا، سپ بلاتر و رئیس یوفا، میشل پلاتینی هم ندارد: "آنها عقاید خود را دارند و ما باید به آن احترام بگذاریم. همانطور که دوباره نشان داده شد، مردم، کاپیتان ها، و سرمربیان تیم های ملی افراد معتبری هستند، بنابراین در این رابطه آرام هستم."

رونالدو همچنین اشاره کرد که وقتی در سخنرانی خود پس از دریافت توپ طلا، گفت که می خواهد به چهار توپ طلای لیونل مسی برسد، "یک شوخی بوده است" و برای بردن این جایزه وسواس ندارد.

"من شیفته توپ طلا نیستم. هنگامی که شما به شدت کار و تلاش می کنید، پس همه چیز به طور طبیعی رخ می دهند و هرچیزی ممکن است. اولین چیزی که من می خواهم، کمک به رئال مادرید برای فتح عناوین قهرمانی است، این مهمترین چیز است. در سال 2015 می خواهم روند قهرمانی های خود را ادامه دهیم. می دانم که سخت خواهد بود اما ما با این امید زندگی می کنیم که همیشه می توانیم پیشرفت کنیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 23 دی 1393 | 20:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.