کارلو آنچلوتی: کریستیانو سال فوق العاده ای داشت؛ دوره فوتبال ایتالیا نیز خواهد رسید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: کریستیانو سال فوق العاده ای داشت؛ دوره فوتبال ایتالیا نیز خواهد رسید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: کریستیانو سال فوق العاده ای داشت؛ دوره فوتبال ایتالیا نیز خواهد رسید

کارلو آنچلوتی برای دریافت جایزه مربی مردان سال فیفا، به همراه دیگو سیمئونه و یواخیم لوو در زوریخ حاضر شد.

طرفداری- بنا به گزارش AS، کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی خود راجع به موارد زیر صحبت کرد:

شغل شما: "بسیار سخت کار کردن مهمترین چیز است - شما باید گنجایش سخت کار کردن را داشته باشید و بهترین عملکرد را از بازیکنانتان بگیرید. این تلاش زیادی می طلبد و شما باید بازیکنان را توجیه کنید که آنچه اهمیت دارد، تیم و باشگاه است."

تکنولوژی در فوتبال به منظور بهبود بازی ها: "فن آوری خط دروزاه کمک بزرگی است. اما وقتی داور در داخل محوطه جریمه برای خطا سوت می زند و سپس به بازیکن کارت قرمز مستقیم نشان می دهد، از نظر من کمی زیاده روی است - اعلام ضربه پنالتی کافی است."

مربیان نباید تصمیم بگیرند که ستاره تیم چه کسی باشد: "با توجه به تجربه من، خوش شانس بوده ام که مربی بازیکنانی بوده ام که نگرشی بسیار حرفه ای داشته اند و بنابراین هرگز چنین مشکلی برای من وجود نداشته است. هنگامی که یک بازیکن متوجه می شود که باید تمام تلاش و کیفیت خود را برای تیم به کار گیرد، دیگر چیز بیشتری برای دانستن آنها وجود ندارد. ما مربیان، سعی می کنیم با تمام بازیکنانمان به طور یکسان رفتار کنیم - حتی اگر برخی از آنها توانایی های فنی کمتری داشته باشند."

افزایش میزان تلاش و استراحت بین بازی ها: "هنگامی که من فعالیت خود به عنوان مربی را آغاز کردم، یک هفته برای آماده کردن تیم فرصت داشتم؛ حالا این ایده آل است. امروزه، یک مربی باید هر سه روز یکبار تیمش را برای بازی کردن آماده کند. این کاملاً مسئولیت های مربیان و شرایط کاری بازیکنان را تغییر می دهد. فکر می کنم که در حال حاضر بازی های خیلی زیادی وجود دارد، و این کار را برای مربیان سخت می کند."

کریستیانو: "کریستیانو سال فوق العاده ای داشته است. ما خوش شانس بودیم که او از فصلی فوق العاده در چمپیونزلیگ لذت برد، تورنمنتی که او واقعاً کمک زیادی به تیم کرد. او با ثبات بود و گل های زیادی به ثمر رساند."

مربیان برزیلی: "من این ایده را که برزیل مربیان خوبی ندارد قبول ندارم. مربیانی که در حال حاضر دارند، خوب هستند. اسکولاری مربی خوبی است اما گاهی اوقات، مربیان برده نتایجی که کسب می کنند، می شوند. در جام جهانی نتایج به نفع برزیل پیش نرفت اما نباید گفت که آنها مربی خوبی نداشته اند. در اقصا نقاط دنیا مربیان خوبی وجود دارند."

هیچ بازیکنی از سری آ در میان نامزد ها وجود ندارد: "فوتبال چرخه و دوره هایی دارد. در کنار من مربی حضور دارد که قهرمان جام جهانی شده است. اما تا همین چندی پیش، آلمان مشکلاتی داشت؛ آنها خود را دوباره سازماندهی کردند و سپس برای قهرمانی در جهان پیش رفتند. فکر می کنم اتفاقی مشابه برای ایتالیا هم رخ خواهد داد. دوره آنها نیز دوباره خواهد رسید و این در دنیای فوتبال اساسی است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 دی 1393 | 20:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.