آربلوا : بيل شايسته سرزنش شدن نيست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آربلوا : بيل شايسته سرزنش شدن نيست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آربلوا : بيل شايسته سرزنش شدن نيست

آربلوا : بيل شايسته سرزنش شدن نيست


رئال مادريد شب گذشته در برنابئو با سه گل بر اسپانيول غلبه کرد؛ در حاليکه يکي از صحنه هاي بحث برانگيز بازي، زماني بود که بيل در يک موقعيت مناسب، حاضر نشد به رونالدو پاس بدهد که عصبانيت شديد فوق ستاره پرتغالي را به دنبال داشت.


به گزارش "ورزش سه"، در پایان این بازی، آلوارو آربلوا یکی از بازیکنانی بود که به میکسدزون ورزشگاه برنابئو آمد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. مدافع راست رئال که در بازی شب گذشته در ترکیب اصلی قرار داشت به خبرنگاران گفت:" پیروزی دلچسبی بود و حالا از اعتماد به نفس بیشتری برای جبران شکست بازی رفت مقابل اتلتیکو برخورداریم.با حمایت هوادارانمان، مطمئنا می توانیم اتلتیکو را حذف کنیم."

آربلوا در مورد خطاهای شدیدی که در دو بازی اخیر انجام داده گفت:" وجدانم آسوده است چرا که هیچکدام را به عمد انجام ندادم. فقط در محاسباتم دچار اشتباه شدم. همین."

آربلوا در مورد عصبانیت کریس رونالدو و نیز هواداران رئال از گرت بیل گفت:" نمی توان هواداران را مواخذه کرد، آنها تقریبا برای همه ما سوت اعتراضی زده اند. هواداران رئال وقتی احساس کنند بازیکنی زیاد اشتباه می کند، او را سرزنش می کنند. البته گرت بازیکن بسیار موثری برای ما بوده و فصل گذشته و این فصل، گل های حساسی را به ثمر رسانده است. او مقابل اسپانیول هم یک گل زد. درست است که در آن صحنه شاید باید به رونالدو پاس می داد اما در مجموع نمی توان او را بدین خاطر سرزنش کرد. در فوتبال از این اتفاقات همیشه رخ می دهد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 دی 1393 | 10:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.