رئال مادرید 3 - 0 اسپانیول؛ رئال برای بازگشت، طوطی قربانی کرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 3 - 0 اسپانیول؛ رئال برای بازگشت، طوطی قربانی کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 3 - 0 اسپانیول؛ رئال برای بازگشت، طوطی قربانی کرد

شــرح بازی

شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی به مصاف نماینده ایالت کاتالونیا رفتند که 69600نفر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نظاره گر بازی بودند و دیوید فرناندز بوربالان، قضاوت این دیدار را بر عهده داشت.

نیــمه اول

مهمان بازی را کمی بهتر آغاز کرد اما با گذشت زمان، رئال مادرید مطابق انتظار سعی کرد کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیرد. آنها خیلی زود بر رقیب سفید و آبی پوش خود مسلط شدند.  در همین راستا، کریم بنزما در دقیقه 10 مسابقه، با شوتی سرکش، تیرک دروازه کاسیا را به صدا در آورد. دقیقه 12 بازی، قفل دروازه اسپانیول شکست. کریستیانو رونالدو توپ هوایی ارسال شده را با پاسی نسبتا آرام، در اختیار هامس رودریگز قرار داد تا این بازیکن توپ را به وسط دروازه حریف بفرستد.

رئالی ها عقب ننشستند. حملات ادامه دار آنها کرنری را در دقیقه 23 نصیب سفید پوشان کرد. سانتر رودریگز با ضربه سر واران همراه بود که در نهایت راهی به دروازه پیدا نکرد. در دقیقه 27، اختلاف دو برابر شد. ضربه آزادی نصیب بازیکنان رئال شد که با توجه به موقعیت توپ، گرت بیل پشت توپ ایستاد. این بازیکن قدرتمند ولزی، با شوتی زیبا کاری کرد که توپ ابتدا به تیرک سمت چپ دروازه برخورد کند و سپس راهی آن شود. تماشاگران حاضر در برنابئو، تحت تاثیر گل زیبای بیل قرار گرفتند.

با ورود به یک سوم پایانی نیمه اول، اسپانیول کمی جلو کشید. شوت پاکو مونتانیس در دقیقه 30، با واکنش ایکر کاسیاس همراه بود. این دروازه بان که توپ را در دو ضرب جمع کرد، فرصت بلوکه شدن را به سایسیدو نداد. چند دقیقه بعد هامس رودریگز که تحرک زیادی در پشت محوطه جریمه حریف داشت، سانتری را روانه شش قدم حریف کرد که بیل آن را با اختلاف نسبتا کم به بیرون زد. دقایق پایانی بازی، اتفاق خاصی را به خود ندید و داور بدون احتساب وقت تلف شده، در سوت خود دمید. رئال مادرید در پایان نیمه اول، دو بر صفر حریف را شکست داد.

 

نیــمه دوم

اسپانیول نیمه دوم را هم بهتر شروع کرد اما در به خطر انداختن دروازه کاسیاس، نتوانست کار خاصی انجام دهد. دو تیم بازی متعادلی را دنبال می کردند تا اینکه برخورد کونترائو و کانیاس که به نظر عادی می آمد، با واکنش شدید بوربالان همراه شد و این داور، مدافع پرتغالی را از زمین مسابقه اخراج کرد. اتفاقی که با اعتراض رونالدو مواجه شد و داور به او هم یک کارت زرد نشان داد.

در ادامه آنچلوتی مجبور شد رودریگز را با ناچو تعویض کند. رئال ده نفره، روی به ضدحملات آورد و در چند دقیقه، موقعیت های خوبی را بدست آورد. در دقیقه 58، شوت رونالدو از پشت محوطه جریمه، با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت. در دقیقه 63، ضد حمله رئال و پاس زیبای بنزما، با شوت محکم رونالدو همراه بود که توپ با برخورد به مدافع حریف، بلوکه شد. 

در دقیقه 65، سانتر ارسالی کروس، با ضربه سر زیبای واران همراه بود که این توپ هم مانند اولین فرصت، با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. اسپانیول در شلوغی و البته اشتباه مدافعان رئال، موقعیتی را بدست آورد که لوکه جوان، با شوتی آرام از آن استقبال کرد. در دقیقه 68، ایرامندی تازه به زمین آمده با سانتری بیل را صاحب توپ کرد که ضربه سر وی جالب نبود. سه دقیقه بعد، موقعیت بهتری نصیب بیل شد. ایسکو با پاسی عمقی، این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما او در حالی که می توانست رونالدو را صاحب موقعیتی عالی کند، خودخواهانه ضربه را به کاسیا کوبید. 

سرانجام در دقیقه 76، رئال ده نفره، گل سوم را به اسپانیول زد تا امید بازگشت را از این تیم بگیرد. حمله همه جانبه کهکشانی، با پاس رونالدو به ایسکو همراه بود. وی آربلوا را در موقعیتی عالی صاحب توپ کرد و این بازیکن توپ را به داخل محوطه جریمه سانتر کرد. ناچو که از زمان آمدنش به زمین، خوب بازی می کرد، با کنترل حرفه ای، توپ را به وسط دروازه کاسیا، هدایت کرد. 

پس از اینکه بیل برای دومین بار در صاحب توپ کردن رونالدو ناکام ماند، بالاخره سومین تلاش جواب داد. ستاره پرتغالی رئال توپ را برای آربلوا فرستاد. سپس گرت بیل دوباره صاحب توپ شد و او توپ را پشت محوطه جریمه، از آن ایسکو کرد. این ستاره اسپانیایی، در دقیقه 80 شوتی را به گوشه بالای دروازه اسپانیول روانه کرد که کاسیا توپ را در نهایت بیرون آورد. 

در دقایق پایانی بازی استوانی، بازیکن تازه به زمین آمده اسپانیول تعادلش را از دست داد که بازیکنان مهمان اعتقاد داشتند داور باید یک ضربه پنالتی به سود آنها اعلام کند. داور در نهایت پس از اعلام 2 دقیقه وقت تلف شده، در سوت خود دمید و این رئال مادرید بود که با کسب برد 3 - 0، زمین را با امتیاز کامل ترک کرد.

ترکیب دو تیم 

 

آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 20 دی 1393 | 20:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.