کارلو آنچلوتی: در مورد اودگارد هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است؛ مسی در هر تیمی جای دارد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: در مورد اودگارد هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است؛ مسی در هر تیمی جای دارد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: در مورد اودگارد هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است؛ مسی در هر تیمی جای دارد

طرفداری- کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل اسپانیول در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

آیا کریستیانو بازی خواهد کرد؟ "من همانطور که با سایر بازیکنان تیم صحبت کرده ام، با کریستیانو نیز گفتگویی داشتم و تصمیماتی که احساس کنم لازم است را خواهم گرفت. قبل از بازی جام حذفی او خسته بود و من احساس کردم که نیاز به استراحت دارد. او آماده این مسابقه است و بله، بازی خواهد کرد."

سرخیو راموس: "من برای جلوگیری از مشکلات، به سرخیو راموس استراحت خواهم داد. او در پایان تورنمنت جام باشگاه های جهان مصدومیتی جزئی داشت و این می تواند بدتر شود. او فردا بازی نخواهد کرد و برای بازی جام حذفی باز خواهد گشت. در مورد بقیه تیم، هیچ تغییر دیگری نخواهد بود."

وضعیت رختکن تیم چگونه است؟ "بازیکنان مصمم هستند تا دوباره پیروز شوند. این کاملاً عادی است. وقت آن رسیده تا دوباره پیروز شویم و مشتاق انجام این کار هستیم."

لوکاس سیلوا: "ما در حال ارزیابی روند بهبودی برخی بازیکنان خاص هستیم. خدیرا خوب است و روند بهبودی مودریچ نیز خوب پیش می رود. ما در این پنجره نقل و انتقالات نیاز به بازیکن نداریم."

کسب اولین پیروزی در سال 2015: "مهم است که به مسیر پیروزی ها بازگردیم، ما در صدرجدول لیگ برتری داریم و می خواهیم آن را حفظ کنیم. این برای خلق و خوی باشگاه خوب است."

اودگارد: "او استعداد جوان فوق العاده ای است. ما مشتاق بودیم تا او را بشناسیم. او با ما تمرین کرده اما هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است."

آیا انتقادات اخیر برای تیمی که آنقدر پیروز شده بود، طبیعی است؟ "ما باید توضیحی پیدا کنیم. من باید در مورد اتفاقاتی که افتاده تأمل کنم. من مشکلی جدی نمی بینم اما باید این روند را متوقف کنیم. من در حد معمول نگران هستم و از جدیت این تیم آگاه هستم. ما در وسط روندی بد قرار داریم اما این طبیعی است. ما هنوز به یک وضعیت روانی مطلوب نرسیده ایم. ما از لحاظ جسمانی در وضعیت خوبی هستیم. این یک شیب است که همه تیم ها آن را پشت سر می گذارند. ما در بارسا نیز شاهد چنین اتفاقی بوده ایم و حالا برای ما رخ می دهد."

کاسیاس گفته که شما بهتر از مورینیو هستید و اینکه او مسی را به خدمت نمی گرفت. آیا با او موافق هستید؟ "کاملاً با قسمت اول حرف هایش موافق هستیم (می خندد). هر فردی عقاید شخصی خود را دارد و من از صحبت های او تشکر می کنم. در مورد مسی، اظهار نظر کردن پیچیده است. می خواهم بگویم که مسی در تمام تیم های دنیا جای خواهد داشت."

آیا شک و تردید های کنونی نسبت به تیم، بیشتر از ماه سپتامبر است؟ "احساس می کنم که در ماه سپتامبر شک و تردید های بیشتری وجود داشت، حالا می دانیم که ما 22 پیروزی متوالی داشته ایم و می توانیم کار ها را به خوبی انجام دهیم."

وضعیت زانوی کریستیانو چگونه است؟ "ما در مورد وضعیت زانوی او صحبتی نکرده ایم چرا که هیچ مشکلی وجود ندارد."

چرا احساس می کنید که وضعیت روانی تیم مطلوب نیست؟ "ما به تازگی روند پیروزی های متوالی را کامل کرده ایم و بعد از آن برای استراحت به تعطیلات رفته ایم. ما دو بازی پیچیده داشتیم. ما بازی ها را با همان پویایی قبل از تعطیلات آغاز نکرده ایم، همین."

اسپانیول: "مربی جدید ذهنیتی جدید به آنها داده است. آنها سازماندهی بهتری دارند. مقابل والنسیا خوب بازی کردند و مثل همیشه این هم یک بازی سخت دیگر است که باید به درستی خود را آماده کنیم."

اینکه بارسا نمی تواند بازیکنی به خدمت بگیرد، مزیتی برای رئال مادرید است؟ "من این مسئله را اینطور نمی بینم. این موضوعی برای تیم بارسلونا است که در حال حاضر هم کیفیت فوق العاده ای دارد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 19 دی 1393 | 20:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.