ایکاردی: می توانستم به رئال ملحق شوم، اما بارسلونا را برگزیدم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ایکاردی: می توانستم به رئال ملحق شوم، اما بارسلونا را برگزیدم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ایکاردی: می توانستم به رئال ملحق شوم، اما بارسلونا را برگزیدم

طرفداری- مائورو ایکاردی گفته می توانسته به رئال مادرید بپیوندد و توضیح داده که چرا بارسلونا را ترک کرده است.

مهاجم سابق سامپدوریا، که در آستانه 22 سالگی قرار دارد، در صحبت با Futbolista Life، در مورد اتفاقات و تصمیم های دوران بازی اش، توضیح داده است:

"در میلان خوشحالم. کاملا در تیم جا افتاده ام و شهر را دوست دارم. بدون شک حضور چندین آرژانتینی در تیم، حتی اگر الان تعدادشان کم هم شده باشد، کمک ام کرد. اینتر را انتخاب کردم چون باشگاه درجه یکی است و از تصمیمم راضی ام. آنها برای کشاندن من به اینجا، همه کار کردند. 

"سامپدوریا سکوی پرتاب من به دنیای فوتبال بود و همیشه برایم اهمیت خواهد داشت. هنوز هم دوستان بسیاری در آنجا دارم و می دانم که آنها نگاه مثبتی به شخصیت ام دارند."

ایکاری اهل کشور آرژانتین است، ولی وقتی سن کمی داشت، به همراه خانواده به جزایر قناری در اطراف اسپانیا رفتند تا او وارد آکادمی جوانان بارسلونا شود:

"استعدادیاب های رئال مادرید با والدین ام صحبت کرده بودند، پس می توانستم به مادرید بروم، ولی در آن زمان به خاطر علاقه قلبی ام، بارسلونا را برگزیدم. مطمئن بودم می خواهم در بارسا رشد کرده و تکامل پیدا کنم، ولی چون تصور می کردم سیستم موجود از سرعتم برای ملحق شدن به تیم اول خواهد کاست، آنجا را ترک کردم.

"فوتبال را در لاماسیا آموختم و همیشه خاطرات خوبی از آنجا خواهم داشت. اینکه آیا زمانی به اسپانیا بازمی گردم یا نه، نمی دانم. در حال حاضر فقط به اینتر و رشد در آن و رسیدن به اهداف ام می اندیشم."

گفتنی است ایکاردی امسال 16 بازی برای نراتزوری ها در سری آ انجام داده و علاوه بر یک پاس گل، 9 گل هم برای آنها به ثمر رسانده است. آمار او در لیگ اروپا هم شامل 4 بازی و یک گل است. او در مجموع 1511 دقیقه برای اینترمیلان در تمام رقابت ها به میدان رفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 16 دی 1393 | 17:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.