والنسیا 2-1 رئال مادرید؛ قطع نوار پیروزی ها در اولین بازی سال 2015

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

والنسیا 2-1 رئال مادرید؛ قطع نوار پیروزی ها در اولین بازی سال 2015

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

والنسیا 2-1 رئال مادرید؛ قطع نوار پیروزی ها در اولین بازی سال 2015

طرفداری- از هفته هفدهم رقابت های لالیگا، دو تیم رئال مادرید و والنسیا از ساعت 19:30 به مصاف هم رفتند و در نهایت شاگردان نونو سانتو با پیروزی 2-1 در نخستین بازی سال 2015، نوار 22 پیروزی متوالی لوس بلانکوس را قطع کردند.
شـرح بازی

نخستین دیدار دو تیم رئال مادرید و والنسیا در سال 2015، در ورزشگاه مستایا مقابل دیدگان 54,800 نفر و با قضاوت آقای خسوس خیل مانزانو شروع شد و قبل از آغاز بازی نیز بازیکنان رئال مادرید به دلیل قهرمانی در جام باشگاه های جهان، از میان تونلی (پاسیو) که بازیکنان والنسیا ساخته بودند، عبور کرده و وارد میدان شدند.

نــیمه اول

شاگردان کارلو آنچلوتی که به دنبال 23مین پیروزی متوالی خود بودند، می دانستند که بازی سختی در پیش خواهند داشت، بنابراین بازی را با احتیاط آغاز کردند اما با اینحال، در دقیقه '13 این تیم میهمان بود که به خاطر خطای هند نگردو، صاحب یک ضربه پنالتی شده و 1-0 پیش افتاد. بعد از این گل دو تیم حملات نصف و نیمه ای روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما نتیجه ای نداشت. اما جدی ترین موقعیت بازی در دقیقه '45 شکل گرفت؛ جایی که ضربه آندره گومز از پشت محوطه پس از برخورد با کارواخال تغییر مسیر داده و به تیر عمودی درواز برخورد کرد، اما در برگشت ایکر کاسیاس با واکنشی عالی در مقابل آلکاسر ایستاد و دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

این جدال پر برخورد در نیمه اول 7 کارت زرد به دنبال داشت که سهم بازیکنان میزبان 5 کارت بود و ضمن اینکه پابلو پیاتی نیز به دلیل مصدومیت در دقیقه 24 جای خود را به خوزه گایا داد.

نــیمه دوم

در نیمه دوم هم شاگردان نونو سانتو کار را هجومی آغاز کردند و در دقیقه '46 شانس با مادریدی ها یار بود که شوت سر ضربه آندره گومز از پشت محوطه با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت. حملات خفاش ها سرانجام در دقیقه '53 نتیجه داد؛ شوت زمینی باراگان از پشت محوطه در میانه راه به پای په په برخورد کرده و تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا حساب کار برابر شود. در دقیقه '59 گرت بیل روی ضدحمله ای سریع، خود را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما این بازیکن ولزی با خودخواهی فرصت ایده آل را از دست داد. در دقیقه '65 رئال مادرید در جو سنگین ورزشگاه مستایا، خطر را با دریافت گل دوم کاملاً احساس کرد.

در دقیقه '70 آنچلوتی دست به دو تعویض همزمان زد و بدین ترتیب خسه به جای بیل و سامی خدیرا به جای هامس وارد میدان شدند. بعد از این تغییرات، حملات میهمان شدت گرفت و در دقیقه '85 ضربه سر ایسکو از داخل محوطه با واکنش عالی آلوز همراه شد. در نهایت بازی با نتیجه 2-1 به سود والنسیا به پایان رسید تا سومین شکست رئال مادرید در لالیگا ثبت شده و نوار پیروزی های متوالی این تیم نیز در اولین بازی سال 2015 قطع شود.

شــرح گل ها

  دقیقه '14 (کریستیانو رونالدو)(0-1): ضربه سر گرت بیل در داخل محوطه جریمه به دست نگردو برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد؛ رونالدو پشت توپ ایستاد و 26مین گل فصل خود را خلاف جهت حرکت آلوز وارد دروازه کرد.

  دقیقه '52 (آنتونیو باراگان)(1-1): روی پاس خوزه گایا، باراگان از پشت محوطه توپ را به سمت دروازه کاسیاس شلیک کرد که در میانه راه با برخورد به پای په په تغییر مسیر داده و وارد دروازه شد.

  دقیقه '65 (نیکولاس اوتامندی)(2-1): ارسال کرنر دنی پارخو از سمت راست با ضربه سر عالی اوتامندی پیش تاخته به قعر دروازه ایکر کاسیاس روانه شد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 15 دی 1393 | 11:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.