کارلو آنچلوتی: بدشانس بودیم و شایسته شکست نبودیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: بدشانس بودیم و شایسته شکست نبودیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: بدشانس بودیم و شایسته شکست نبودیم

طرفداری- کارلو آنچلوتی به دنبال شکست 2-1 تیمش مقابل والنسیا در مستایا، از بدشانسی تیمش اظهار تأسف کرد.

روند 22 پیروزی متوالی لوس بلانکوس در ورزشگاه مستایا خاتمه یافت، و با وجود اینکه در نیمه نخست پیروز به رختکن رفته بودند، در نیمه دوم با دریافت گل از آنتونیو باراگان و نیکولاس اوتامندی، 3 امتیاز را واگذار کردند.

بنا به گزارش فوتبال اسپانیا، آنچلوتی در پایان بازی گفت: "ما بازی خوبی داشتیم و شایسته شکست نبودیم اما به اندازه کافی خوش شانس نبودیم تا از موقعیت هایی که داشتیم به گل برسیم. ما از فرصت های خود استفاده نکردیم. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. عملکرد تیم خوب بود.

دیدار مقابل میلان یک بازی دوستانه بود. این شکستی بود که در نهایت باید متحمل می شدیم. قبل از این شکست بسیار خوب عمل کرده بودیم و بعد از این شکست هم بسیار خوب عمل خواهیم کرد. نباید فراموش کنید که پیش از این چه دستاورد هایی داشته ایم.

والنسیا تیم قدرتمندی بود و ما به خوبی آماده شده بودیم. تبریک به والنسیا، آنها سخت جنگیدند. ما روز چهارشنبه باید بهترین ترکیب ممکن را روانه میدان کنیم تا پیروز شویم. از لحاظ فیزیکی تیم خوب بود. بعد از 22 پیروزی چنین اتفاقی ممکن است رخ دهد. فصل طولانی است و ما جایگاه خوبی در جدول داریم. این شکست تأثیری روی ما نخواهد داشت. ما تمام عملکرد های خوب خود را پشت سر خواهیم گذاشت.

داور بازی بسیار خوبی داشت، حتی با وجود اینکه فشار بسیار زیادی از جانب هواداران متحمل می شد و برخورد های بسیار زیادی وجود داشت."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 15 دی 1393 | 10:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.