ایجنت رونالدو: کریس بهترین بازیکن تاریخ است و هیچ کس نمی تواند با او برابری کند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ایجنت رونالدو: کریس بهترین بازیکن تاریخ است و هیچ کس نمی تواند با او برابری کند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ایجنت رونالدو: کریس بهترین بازیکن تاریخ است و هیچ کس نمی تواند با او برابری کند

طرفداری - ژرژ مندز ایجنت کریس رونالدو ستاره رئال مادرید می گوید که ممکن است او پس از ترک رئال مادرید راهی آمریکا شود و احتمال پیوستنش به پاریسن ژرمن را غیرممکن دانست و از طرفی اذعان می کند که او قصد دارد رییس یک باشگاه فوتبال شود.

پاریسن ژرمن از مدت ها پیش علاقه مند به جذب کریس رونالدو است و برای جذب این ستاره 29 ساله حاضر است پول  زیادی هزینه کند، اما مندز معتقد است که رونالدو ممکن است راهی آمریکا شود.

مندز در مصاحبه با Telefoot گفت: "پیوستن رونالدو به پاریسن ژرمن غیر ممکن است. او کار خود را با رئال مادرید به پایان خواهد رساند و البته ممکن است راهی ایالات متحده شود. فقط خدا می داند."

"او یک ماشین است. او بهترین بازیکن تمام تاریخ است و هیچ کس نمی تواند با او برابری کند. حتی منصفانه نیست که او را با دیگران مقایسه کنیم. او یک وینگر است، درست است؟ شما نام یک وینگر را به من بگویید که موفق شده باشد 10 درصد از گل های وی را به ثمر رسانده باشد."

مندز در خصوص رابطه اش با ناصر الخلیفی رییس پاریسن ژرمن گفت: "ناصر دوست من است. من از یک رابطه خوب با او لذت می برم. او کارهای خوبی در پاریسن ژرمن انجام داده و این باشگاه را به یکی از بهترین باشگاه های جهان تبدیل کرده است."

"لیگ 1 خوب است، اما من تصور می کنم لیگ برتر و لا لیگا برتر هستند، حتی اگر پاریسن ژرمن بازیکنان با کیفیتی را خریداری نماید."

مندز در خصوص انتقال 80 میلیون یورویی هامس رودریگز به رئال مادرید که موجب خشم حامیان لیگ 1 شد، گفت: "این بازیکنان و باشگاه ها هستند که تصمیم گیری می کنند. هامس اکنون خوشحال است، زیرا او آرزوی بازی در رئال مادرید را داشت. این چیزی است که به حساب می آید."

مندز 48 ساله همچنین می گوید که ممکن است روزی (زمانی که رونالدو از دنیای فوتبال خداحافظی کند) رییس یک باشگاه شود: "من در روز 17 یا 18 ساعت با تلفن صحبت می کنم. گاهی اوقات دشوار است، اما این زندگی من است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 15 دی 1393 | 10:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.