کارلو آنچلوتی: اگر ریسک باشد، راموس مقابل والنسیا بازی نخواهد کرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: اگر ریسک باشد، راموس مقابل والنسیا بازی نخواهد کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: اگر ریسک باشد، راموس مقابل والنسیا بازی نخواهد کرد

طرفداری- کارلو آنچلوتی روز شنبه پیش از دیدار مقابل والنسیا، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. او به طور مشخص اعلام کرد که هیچ ریسکی در مورد سرخیو راموس انجام نخواهد داد، و سیستم چرخشی در تیم وجود خواهد داشت و او رقابت یک جانبه را برنمی تابد.

در مورد سرخیو راموس: "سرخیو خوب است. او امروز باید با تیم تمرین کند و سپس ما تصمیم خواهیم گرفت. ما هیچگونه ریسکی نخواهیم کرد. ما باید تمرینات او را ببینیم و بعد تصمیم بگیریم."

- راموس گفت که در فینال جام باشگاه های جهان با مصدومیت بازی کرده است. آیا او مجبور شده بود؟

"نه. ما با هم تصمیم گرفتیم که همه چیز را در تمرینات ارزیابی کنیم و بعد از آن تصمیم بگیریم. این تصمیم متفاوتی است چون آن بازی فینال جام باشگاه های جهان بود اما حالا دیگر زمان ریسک کردن نیست. اگر ریسک باشد، راموس بازی نخواهد کرد."

بازی مقابل والنسیا: "والنسیا در هفته های اخیر خیلی خوب کار کرده است. آنها سبک بازی خود نسبت به فصل گذشته را تغییر داده اند. آنها قوی تر و خطرناک تر از فصل گذشته هستند. این بازی بسیار سخت خواهد بود."

- آیا سفر به ویسنته کالدرون [چهارشنبه در کوپا دل ری] تأثیری در نحوه چینش ترکیب شما خواهد داشت؟

"ما اولویتی داریم و بازی فردا مقدم تر است و ما با بهترین ترکیب ممکن بازی خواهیم کرد. الان زمان مناسبی برای مصدومیت بازیکنان نیست، ما از کسانی استفاده خواهیم کرد که خطر مصدومیت را احساس نکنند."

- اگر اتلتیکو را شکست دهید، رئال مادرید در 32 روز 10 مسابقه برگزار خواهد کرد. آیا از سیستم چرخشی استفاده خواهید کرد؟

"ما در طول این ماه باید از سیستم چرخشی استفاده کنیم تا از مصدومیت ها جلوگیری شود و ترکیب با انگیزه ای داشته باشیم. ما به همه بازیکنان نیاز داریم، ما به کوپا دل ری اهمیت بیشتری نخواهیم داد، بلکه در تمام تورنمنت ها به خوبی رقابت خواهیم کرد."

دفاع: "هامس نسبت به ایسکو دارای ویژگی های بیشتری برای کار های دفاعی دارد. ذهنیت بازیکنان برای سخت کوشی در کارهای دفاعی بسیار مهم است. بدون فداکاری و زحمت کشیدن انجام این کار بسیار سخت تر است."

شکست مقابل میلان: "آن بازی روی هیچ چیز تأثیر نخواهد گذاشت چرا که تنها یک دیدار دوستانه بود تا برای این مسابقه آماده شویم. کارها و تمرینات قبل از بازی مقابل میلان به این خاطر بود که از لحاظ جسمانی برای دیدار مقابل والنسیا آماده شویم. شکست چیزی را برای ما سخت تر نخواهد کرد."

- شما گفته بودید که اگر خسه تا پایان فصل مصدوم نمی شد، قهرمان لیگ می شدید... او فصل گذشته در مستایا نقشی کلیدی داشت:

"بله، من این را گفتم چرا که فاقد بازیکنی با کیفیت و خصوصیات او بودیم، او هنگامی که بازی می کرد عملکرد بسیار خوبی داشت. حالا او کاملاً ریکاوری کرده است. او 10 ماه دور از میادین بوده است و باید هماهنگ شود. او امسال برای ما مفید خواهد بود."

ویژگی های والنسیا: "والنسیا ثابت کرده که تیم خطرناکی است چون از لحاظ دفاعی مستحکم هستند، به خصوص بعد از جذب اوتامندی، و همچنین بازیکنان خطرناکی نظیر نگردو دارند. آنها در طول هفته های اخیر [قبل از تعطیلات زمستانی] خیلی خوب کار کرده بودند و تیم خطرناکی خواهند بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 14 دی 1393 | 10:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.