سخت ترين تقويم تاريخ رئال در ماه ژانويه

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سخت ترين تقويم تاريخ رئال در ماه ژانويه

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سخت ترين تقويم تاريخ رئال در ماه ژانويه

سخت ترين تقويم تاريخ رئال در ماه ژانويه


رئال مادريد با سخت ترين تقويم تاريخ خود در ماه ژانويه مواجه است. کهکشاني ها در اين ماه، احتمالا 10 بازي دشوار پيش رو خواهند داشت.


به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی و تیم قهرمانش، در حالی پای به ماه ژانویه و سال 2015 گذاشته اند که تقویم مسابقات لالیگا و کوپا دل ری، حکایت از بازی های دشوار و فشرده برای این تیم در دوره ای 31 روزه دارند. رئال یکشنبه 4 ژانویه، در زمین والنسیا اولین بازی خود در سال جدید را برگزار خواهد کرد. سه روز بعد، این تیم در زمین اتلتیکو، دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری را برگزار خواهد کرد.دو دیدار دشوار در ابتدای سال 2015.

رئالی ها سپس اولین بازی خانگی خود در سال جدید را مقابل اسپانیول برگزار خواهند کرد. بازی برگشت مقابل اتلتیکو در کوپا دل ری، روز پنج شنبه 15 ژانویه، چالش بعدی رئال است.سه روز بعد، 18 ژانویه ، رئال در ساعت 12 به وقت محلی در زمین ختافه به مصاف این تیم خواهد رفت.

اگر رئال موفق به حذف اتلتیکو در کوپا دل ری شده باشد، 21 و 28 ژانویه باید به مصاف برنده بارسا و الچه برود که به احتمال فراوان، بارسلونا خواهد بود. در این مابین (24 ژانویه)، رئال در لالیگا با کوردوبا بازی خواهد داشت.

روز 31 ژانویه نیز دیدار با سوسیه داد برای این تیم پیشبینی شده و 4 روز بعد، یعنی 4 فوریه، رئال بازی عقب افتاده خود مقابل سویا را پیش رو خواهد داشت. بدین ترتیب در فاصله بین 4 ژانویه تا 4 فوریه، رئال ممکن است 10 بازی برگزار کند. مقابل والنسیا، اسپانیول، ختافه، کوردوبا، سوسیه داد و سویا در لالیگا، 2 دیدار مقابل اتلتیکو در کوپا دل ری و در صورت صعود، دو دیدار دیگر مقابل برنده بارسلونا و الچه.

این تقویم فشرده در تاریخ این باشگاه بی سابقه است. کهکشانی ها تاکنون 22 برد متوالی در بازی های رسمی به ثبت رسانده اند و قصد ندارند تا این رکورد مثبت را از دست بدهند. آنها سال گذشته در ماه ژانویه، با کسب 9 برد متوالی، بهترین ژانویه تاریخ خود را به ثبت رسانده بودند. 8 برد در لالیگا و کوپا دل ری و یک برد مقابل پی اس جی در بازی دوستانه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 12 دی 1393 | 10:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.