فلورنتینو پرز: در سال 2015 برای همه آرزوی سلامتی کامل و حضور در کنار خانواده را دارم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فلورنتینو پرز: در سال 2015 برای همه آرزوی سلامتی کامل و حضور در کنار خانواده را دارم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فلورنتینو پرز: در سال 2015 برای همه آرزوی سلامتی کامل و حضور در کنار خانواده را دارم

طرفداری- بنا به گزارش AS، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید نیز در مراسم خداحافظی با سال 2014 با وبسایت رسمی باشگاه صحبت کرد و از لزوم اتحاد در داخل باشگاه به منظرو قهرمانی در تمامی تورنمنت ها سخن گفت:

"در سطح ورزشی من می خواهم جدیت، تلاش، فداکاری و اتحاد میان همه بازیکنان و هواداران رئال مادرید وجود داشته باشد. اگر ما بهترین بازیکنان دنیا، بهترین مربی دنیا و بهترین هواداران دنیا را در اختیار داریم، پس با ایده ای روشن از آنچه که نشان می دهیم، البته که می توانیم به فتح عناوین قهرمانی متعدد ادامه دهیم.

در سطح شخصی نیز مهمترین مسئله سلامتی کامل است، من امیدوارم که تمام اعضای خانواده ام، فرزندانم، نوه هایم، از سلامتی خوب لذت ببریم و به منظور حفظ ارزشمند ترین چیز در دنیا، یعنی خانواده با هم باشیم."

پرز ادامه داد: "من همین چیزها که برای خودم می خواهم را برای هواداران رئال مادرید نیز می خواهم. در ابتدا، سلامتی کامل، و سپس کار. ما وارد دوره ای بسیار سخت می شویم، بحرانی بی سابقه. امیدوارم که فداکاری بسیاری از خانواده ها بتواند به نتیجه برسد و ما بتوانیم دوباره نور را ببینیم. من خوشبین هستم؛ فکر می کنم همه چیز نشان می دهد که در سال 2015 ما در مسیر بهبودی باشیم.

استخدام ها دوباره رشد خواهد کرد و ما دوباره به وضعیتی باز خواهیم گشت که هرگز نباید از ابتدا آن را ترک می کردیم. البته، من امیدوارم که تمام خانواده مادرید بتواند امسال عناوین قهرمانی زیادی جشن بگیرد. من متقاعد شده ام که، با نحوه پیش روی چیزها، ما در مسیر درستی حرکت می کنیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 11 دی 1393 | 10:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.