باخت مقابل میلان می تواند مانع از رکوردشکنی رئال مادرید شود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

باخت مقابل میلان می تواند مانع از رکوردشکنی رئال مادرید شود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

باخت مقابل میلان می تواند مانع از رکوردشکنی رئال مادرید شود

طرفداری - با توجه به باخت 4-2 رئال مادرید مقابل آث میلان در بازی دوستانه به احتمال فراوان این تیم نمی تواند رکورد تیم کوریتیبا برزیل را جا به جا کند.

به نقل از آ اس، کمیته جهانی گینس ممکن است باخت رئال مادرید مقابل میلان در بازی دوستانه را در رکورد این تیم دخالت دهد و در این صورت رئال نمی تواند به رکورد 24 برد پیاپی تیم کوریتیبا برسد. رکورد بیشترین بردهای پیاپی در اختیار تیم کوریتیبا برزیل است که بین تاریخ های 3 فوریه تا 5 می 2011 در 24 بازی رسمی پیاپی پیروز از زمین بازی خارج شد. رئال مادرید هم توانست در چند وقت اخیر (105 روز) 22 بازی پیاپی را با برد پشت بگذارد. در تعریف رکورد این زمینه در گینس "برنده شدن در تمامی بازی های پیاپی" آمده است و تفکیکی تحت عنوان رسمی و دوستانه نیامده است. ثبت رکورد تیم کوریتیبا برزیل پس از بررسی ها 3 ماهه در اقصی نقاط جهان به طول انجامید.

در فصل 1971/72 تیم آژاکس هلند در 26 بازی رسمی پیاپی به پیروزی رسید اما یک شکست آن ها در بازی های دوستانه مانع از ثبت رکورد آن ها شد. همچنین تیم الفیصلی ادرن هم توانسته در 28 بازی رسمی متوالی برنده بازی باشد اما باخت در یک بازی دوستانه محلی مانع از ورود آن ها به کتاب رکوردهای گینس شده است. دیگر تیمی که توانسته بردهای پیاپی زیادی ثبت کند ناسیونال اروگوئه است، اما گینس به دلیل اینکه تمامی 32 برد این تیم بین سال های 1940 تا 1942 در لیگ داخلی ثبت شده و دیگر مسابقات را شامل نشده است از ثبت این رکورد هم خودداری کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 11 دی 1393 | 10:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.