سرخیو راموس: امیدوارم در سال جدید کمترین مصدومیت ها را داشته باشیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سرخیو راموس: امیدوارم در سال جدید کمترین مصدومیت ها را داشته باشیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سرخیو راموس: امیدوارم در سال جدید کمترین مصدومیت ها را داشته باشیم

طرفداری- کاپیتان های باشگاه رئال مادرید، ایکر کاسیاس و سرخیو راموس در پیام هایی که روی وبسایت رسمی باشگاه منتشر شد، سال جدید بسیار شادی را آرزو کردند.

بنا به گزارش AS، راموس گفت: "در سطح ورزشی من امیدوارم که کمترین مصدومیت های ممکن را داشته باشیم. و امیدوارم که امسال هم حداقل به خوبی سال قبل باشد، که نشانه خوبی خواهد بود، چرا که ما به کمتر از بهترین عادت نداریم، و تلاش خواهیم کرد تا از سال قبل پیشی بگیریم، و چرا که نه، برای فتح سه گانه پیش برویم."

این مدافع سپس در مورد هواداران صحبت کرد و گفت: "من از هواداران می خواهم که مثل قبل به حمایت های خود ادامه دهند. ما می خواهیم که آنها همچنان به ما ایمان و اعتماد داشته باشند. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین فصل ممکن را رقم بزنیم و عناوین قهرمانی را با آنها جشن بگیریم."

راموس سپس به شرایط شخصی خود اشاره کرد و گفت: "در سطح شخصی، پدر شدن باعث شد تا سال خاصی باشد، و این بهترین اتفاقی بود که تاکنون برای من رخ داده است. و هنگامی که بتوانید آن را با زندگی حرفه ای تان ترکیب کنید، و با عناوین قهرمانی جشن بگیرید، خیلی هم بهتر خواهد شد. امیدوارم که در سال 2015 مصدومیت ها به دور باشد و سال خوبی برای سرخیو راموس باشد، تا بتواند برای رقم زدن سالی خوب به رئال مادرید کمک کند. من واقعاً امیدوارم که عناوین قهرمانی را فتح کنیم، چون بالاخره این چیزی است به یاد می ماند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 11 دی 1393 | 10:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.