رئال مادريد در انتظار تعيين تکليف گينس

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادريد در انتظار تعيين تکليف گينس

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادريد در انتظار تعيين تکليف گينس

رئال مادريد در انتظار تعيين تکليف گينس


رئال مادريد تا پيش از شکست شب گذشته در مقابل ميلان که البته در يک بازي دوستانه رقم خورد، 22 پيروزي متوالي در ديدارهاي رسمي کسب کرده بود.


به گزارش "ورزش سه"، رکورد جهانی که در گینس به ثبت رسیده ، در اختیار باشگاه کوریتیبای برزیل قرار دارد که بین فوریه تا می 2011، 24 برد متوالی در همه دیدارهایش کسب کرد که شامل بازی های دوستانه نیز می شد. برخی بر این عقیده اند که رئال با دو برد متوالی دیگر در بازی های رسمی آینده اش، می تواند به رکورد کوریتیبا برسد اما گویا شکست شب گذشته مقابل میلان در بازی دوستانه در دبی (2-4)، همه چیز را خراب کرده است. چرا که رکورد استثایی کوریتیبا، با محاسبه بازی های دوستانه این تیم به ثبت رسیده است.

باشگاه آژاکس، در فصل 1971-1972، موفق به ثبت 26 پیروزی متوالی در دیدارهای رسمی شده بود اما از آنجا که در این میان، این تیم در یک بازی دوستانه شکست خورده بود، رکورد تاریخی اش در گینس به ثبت نرسید. الفیصلی اردن نیز 28 برد متوالی در بازی های رسمی خود به ثبت رسانده بود اما این تیم نیز در دیداری دوستانه متحمل شکست شده بود.

حال چنین اتفاق مشابهی برای رئال مادرید رخ داده است. مدیران رئال اکنون منتظر تعیین تکلیف گینس هستند تا مشخص شود که آیا همچنان می توانند امیدوار به شکستن رکورد کوریتیبا باشند یا خیر. رئال با سویا و اتلتیکو در دو هفته آینده روبرو خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 10 دی 1393 | 21:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.