رئال مادرید 2-4 آث میلان؛ شاگرد استاد را شکست داد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 2-4 آث میلان؛ شاگرد استاد را شکست داد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 2-4 آث میلان؛ شاگرد استاد را شکست داد

طرفداری- از ساعت 19:30 دو تیم رئال مادرید و آث میلان در ورزشگاه سونز دبی به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان فیلیپو اینزاگی موفق شدند تیم کارلو آنچلوتی را با نتیجه 4-2 مغلوب کنند.
شـــرح بازی

شاگردان کارلو آنچلوتی که در بازی های رسمی رکورد 22 پیروزی متوالی را به ثبت رسانده اند، در این فصل عملکرد خوبی در بازی های دوستانه نشان نداده اند و بعد از شکست مقابل اینتر و فیورنتینا در پیش فصل، اکنون قبل از شروع دوباره رقابت های لالیگا، مغلوب  آث میلان شدند.

 

میلانی ها در نیمه اول بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و پس از حملاتی به روی دروازه کیلور ناواس، سرانجام در دقیقه 24 روی پاس به عقب اشتباه ناچو، ژرمی منز توپ را گرفت و با فریب ناواس، به راحتی حساب کار را 1-0 کرد. در دقیقه 31 بوناونتورا پشت محوطه توپ را به ال شعراوی رساند و این مهاجم در حالیکه مدافعان رئال مادرید را بی حرکت می دید، با ضربه ای دیدنی و دقیق توپ را به گوشه پایین دروازه رئال مادرید فرستاد تا اختلاف به دو گل برسد. بعد از این گل رئال مادرید کمی به خود آمد و در دقیقه 35 کاپیتان امشب تیم، کریستیانو رونالدو توپی که از خسه گرفته بود را با ضربه بغل پا از پشت محوطه جریمه وارد دروازه لوپز کرد تا نیمه نخست با پیروزی 2-1 روسونری به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، رئال مادرید با ترکیب کاملاً متفاوتی قدم به زمین مسابقه گذاشت، اما باز هم این میلان بود که کار را طوفانی ادامه داد و این بار در دقیقه 48 به گل سوم رسید؛ این بار استفان ال شعراوی پس از همکاری با پولی، روی بهره گیری از اشتباه کارواخال توپ را گرفته و وارد دروازه کاسیاس کرد. در دقیقه 73 نیز پاتزینی ارسال خوب نیانگ را با ضربه سر به راحتی دروزاه رئال مادرید را برای چهارمین بار فرو ریخت تا شکستی تلخ در انتظار قهرمان اروپا باشد. سرانجام به مانند نیمه اول، رئال مادرید در دقیقه 84 توسط کریم بنزما از روی نقطه پنالتی اختلاف را به دو گل رساند و با شکست 4-2 دبی را ترک کرد.

بازی بعدی تیم رئال مادرید روز یکشنبه، 14 دی در ورزشگاه مستایا مقابل والنسیا خواهد بود و تیم میلان نیز روز سه شنبه 16 دی مقابل تیم ساسولو صف آرایی خواهد کرد.


ترکیب دو تیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 10 دی 1393 | 9:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.