آنچلوتی: در مادرید به دنبال تاریخ سازی هستم و قراردادم را تمدید خواهم کرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: در مادرید به دنبال تاریخ سازی هستم و قراردادم را تمدید خواهم کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: در مادرید به دنبال تاریخ سازی هستم و قراردادم را تمدید خواهم کرد

به گزارش AS، در این مصاحبه آنچلوتی در مورد هر ماه صحبت کرده است، از جمله ماه می، زمانی که مادرید دسیما را برد و موفق شد دهمین جام اروپایی را درحالی به خانه ببرد که پیش از آن نیز در جام حذفی اسپانیا قهرمان شده بود. آنچلوتی در این باره گفت: "در لالیگا ما تاوان تلاش بیش از حد خود در لیگ قهرمانان اروپا را دادیم و البته بد شانسی هایی را هم داشتیم. فصل به شکل باور نکردنی ای طولانی بود."

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهارات خود ادامه داد: "ما با باور به لیسبون رفتیم. چیزی که هیچگاه آن را از دست ندادیم. اگر سال، سال شما نباشد، شما هیچگاه در مونیخ با 4 گل به پیروزی نخواهید رسید. ما نمی توانستیم فینال را از دست دهیم. انگیزه ما واقعاً باور نکردنی بود. ما در مورد حسرت دسیما صحبت می کردیم و زمانی که راموس گل تساوی را در آخرین دقایق به ثمر رساند و در پی آن گل های بیشتری به ثمر رسید، نشان داده شد که ما واقعاً لایق قهرمانی بوده ایم."

این سرمربی ایتالیایی، در ادامه در مصدومیت خسه، بازیکن با استعداد و جوان رئال مادرید را فاجعه سالِ مادرید نامید. به نظر او اگر این بازیکن قادر به همراهی تیم بود، جایگاه رئال مادرید در لیگ می توانست دستخوش تغییر شود. همچنین برای او کلیدی ترین بازی فصل، زمانی بوده است که بارسلونا در فینال کوپا در برابر مادرید شکست خورد. پس از اینکه بارسلونا در برابر مادرید باخت، رئال مادرید موفق به کسب دو عنوان قهرمانی شد.

آنچلوتی در این باره افزود: "ما در طول بازی بسیار عصبی و نگران بودیم و اولین بار بود که بدون کریستیانو با سیستم 2-4-4 بازی می کردیم. پیروزی در والنسیا به ما در موناکو کمک کرد، جایی که باز هم به این شکل بازی کردیم. 2-4-4 در دفاع و 3-4-4 در حمله در حالی که ما از ضد حملات خود بهره می بردیم؛ پیروزی 0-4 در آلیانز آره نا فراموش نشدنی است. این بازی در کنار پیروزی 3-0 من در میلان و در برابر منچستریونایتد در صدر بهترین بازی های من قرار می گیرد. بازی در مونیخ فوق العاده بود."

در نهایت آنچلوتی نمی دانست که رئال مادرید برای اولین بار، تحت هدایت او به قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها رسیده است، موضوعی که او را بسیار خوشحال کرد و باعث شد او به خودش افتخار کند. همچنین او تاکید کرد که "تاریخ سازی" از کسب پیروزی مهم تر است. وی به صورت کامل در این باره گفت:

"من دو باشگاه را هدایت کرده ام (میلان و رئال مادرید). باشگاه هایی که در تاریخ جهانِ فوتبال نقش عمده ای دارند. من با میلان دوران قدرتمندی را داشتم و در مورد مادرید نیز این موضوع صدق خواهد کرد. در مورد شرایط قرارداد نیز همه چیز واضح است؛ من نمی دانم چه زمانی، ولی بالاخره این قرارداد تمدید خواهد شد. شرایط برای من هم اکنون بسیار خوب است و این داستان با رئال مادرید ادامه دارد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 10 دی 1393 | 9:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.