کارلو آنچلوتی: بازی کردن مقابل اتلتیکو با تورس فوق العاده خواهد بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: بازی کردن مقابل اتلتیکو با تورس فوق العاده خواهد بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلو آنچلوتی: بازی کردن مقابل اتلتیکو با تورس فوق العاده خواهد بود

طرفداری- بنا به گزارش AS، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل آث میلان در دبی، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

رویارؤیی با تیم سابق خود، میلان: "بازی خاصی خواهد بود، تاریخچه من در میلان به عنوان بازیکن و مربی به خوبی مستند شده است. بازی کردن مقابل آنها و مربیشان، که بازیکن من بوده است، خاص خواهد بود."

آیا بازی رقابتی خواهد بود؟ "این یک بازی برای آماده سازی است و هر دو تیم همین نگرش را دارند. برای عاشقان فوتبال این نمایش بزرگی خواهد بود. مادرید چهره بین المللی فوق العاده ای دارد و در این بخش از دنیا هواداران بسیار زیادی دارد. بازی کردن در اینجا و مقابل میلان باعث افتخار است."

شایعات در مورد احتمال انتقال خدیرا به آرسنال: "من چیزی نشنیده ام، آنها فقط شایعه اند. او بازیکن ماست، حداقل تا 30 ژوئن."

سختی های چیدن ترکیب اصلی: "این وظیفه پیچیده ای است، همه آنها بازیکنان حرفه ای فوق العاده ای هستند و می خواهند بازی کنند، اما وقتی انتخاب نمی شوند، شرایط و موقعیت را قبول می کنند. آنها این وضعیت را می پذیرند."

بازی کردن در 30 دسامبر: "این بازی از ابتدای فصل ما برنامه ریزی شده بود و نکته کلیدی در فوتبال این است که حرفه ای باشید و سخت کار کنید. این فرصت فوق العاده ای است تا خود را برای بازگشت به لالیگا آماده کنیم. ما باید متمرکز باشیم، درست وقتی که تیم احساس کند آسیب ناپذیر است، شکست ها شروع می شود. ما باید از لحاظ ذهنی هشیار باشیم."

بازی کردن خیلی زود پس از جام باشگاه های جهان: "ما یک هفته استراحت داشتیم، این بازیکنان توجه نخواهند کرد. ما تا جایی که بتوانیم خوب بازی خواهیم کرد و سپس شروع به تمرکز روی بازی با والنسیا خواهیم کرد. پیروزی به پیروزی کمک می کند؛ می خواهیم این روند را حفظ کنیم."

فرناندو تورس: "بازی کردن در مقابل او هیجان انگیز خواهد بود. من برای او بهترین ها را آرزو می کنم. من فرناندو را به عنوان بازیکن و انسان دوست دارم. در زمان هدایت چلسی من مربی او بوده ام. اینطور احساس می شود که او به 'خانه' می رود، و این یک انگیزه فوق العاده برای او خواهد بود تا تمام توانش را به کار گیرد."

آمادگی سرخیو راموس: "ما مطمئن نیستیم که او کی برخواهد گشت. او در مادرید مانده تا بهبود یابد؛ در چند روز آینده ایده بهتری از وضعیت او خواهیم داشت."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 9 دی 1393 | 9:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.