صحبت های میشل پلاتینی و فلورنتینو پرز در مراسم Globe Soccer

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

صحبت های میشل پلاتینی و فلورنتینو پرز در مراسم Globe Soccer

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

صحبت های میشل پلاتینی و فلورنتینو پرز در مراسم Globe Soccer

طرفداری- کریستیانو رونالدو در مراسم Globe Soccer که امشب در دوبی برگزار شد به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد. رئال مادرید تمام جوایز را درو کرد، و به عنوان بهترین تیم سال انتخاب شد و چند تن از بازیکنان و مدیران نیز به جوایزی دست یافتند.

بنا به گزارش AS، کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین جاذبه رسانه ها در فوتبال انتخاب شد؛ هامس رودریگز به عنوان پدیده سال انتخاب شد؛ و فلورنتینو پرز به عنوان بهترین رئیس سال جایزه دریافت کرد. جایزه 'مورد علاقه هواداران' به کریستیانو رونالدو رسید. خورخه مندس، که مدیر برنامه های ستاره پرتغالی نیز محسوب می شود به عنوان ایجنت سال انتخاب شد (لازم به ذکر است که او از سال 2010 هر سال در این مراسم شرکت می کند و به سازمان دهی آن کمک می رساند.)

میشل پلاتینی که جایزه فلورنتینو پرز را به او اهدا کرد، در ستایش از رئیس باشگاه رئال مادرید خودداری نکرد و گفت: "خانم ها و آقایان، لطفاً گوش کنید. دو چیز مهم در مورد رئال مادرید: از یک طرف آنها در سال 1902 تأسیس شده اند و موفق ترین تیمی هستند که یوفا به خود دیده است. و همه این ها یعنی باشگاه بزرگی هستند. تبریک به رئال مادرید."

پرز نیز پاسخ داد: "می خواهم به خاطر این جایزه تشکر کنم. فکر می کنم پلاتینی بهترین رئیس یوفا بوده است و امیدوارم که سال های زیادی در این پست باقی بماند."

کریستیانو رونالدو نیز پس از دریافت این جایزه گفت: "من جوایزه Globe Soccer را برده ام و در بخشی از کنفرانس های آنها شرکت کرده ام. دبی انجمنی برای فوتبال این قاره ایجاد کرده است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 9 دی 1393 | 9:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.