نگاهی بر فوتبال اسپانیا در سال 2014؛ یک سال پر از سیاهی و سفیدی

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

نگاهی بر فوتبال اسپانیا در سال 2014؛ یک سال پر از سیاهی و سفیدی

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

نگاهی بر فوتبال اسپانیا در سال 2014؛ یک سال پر از سیاهی و سفیدی

طرفداری- در ادامه نگاهی به فراز و فرودهای فوتبال اسپانیا در سال 2014، سالی که لاروخا در جام جهانی شکست خورد و تیم پایتخت نشین قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، می اندازیم.

در فوتبال اسپانیا در سالی که گذشت اتفاق های زیادی افتاد و سروصدای زیادی کرد. چه در عرصه فوتبال داخلی، چه لالیگا، چه لیگ قهرمانان اروپا و چه در جام جهانی بالا پایین های زیادی وجود داشت. یک تورنمنت بین المللی گذرانده شد که در آن لاروخا به عنوان قهرمان دوره قبل انتظارات زیادی را می خواست برآورده کند اما یک اتفاق تعجب آور اتفاق افتاد که در تاریخ خواهد ماند. حالا با هم نگاهی به برجسته ترین موضوعات در فوتبال اسپانیا در سال 2014 می اندازیم.

بهترین تیم: رئال مادرید

پس از 12 سال هزینه های گوناگون، رئال مادرید موفق شد پس از سال 2002 که نهمین قهرمانی اش را به دست آورده بود، به لادسیمایی برسد که سال ها در رسیدن به آن شکست خورده بود. پس از سال ها بالاخره آنچلوتی موفق شد در تیم مادریدی بالانس را برقرار کند و بین دفاع و حمله یک توازن برقرار کند. در خط حمله آن ها بیل، بنزما و رونالدو را داشتند که یک حط حمله ترسناک را تشکیل داده اند. از همه مهم تر آن ها موفق شدند در خط دفاعی به یک قدرت هماهنگی خوب رسیدند وبا کمک ژابی آلونسو به یک قدرت کنترل خوب در بازی رسیدند. جدا از این موضوع آن ها توانستد با پیروزی در فینال لیسبون به دهمین قهرمانی اروپا رسیدند چیزی که پرز در سال 2009 پس از انتخاب دوباره به عنوان ریاست باشگاه قول داده بود. از سوی دیگر مادریدی ها به رکورد تاریخی 22 برد پیاپی در فوتبال اسپانیا رسیدند و همین موضوعات کافی است تا یک سال فوق العاده برای مادریدیستاها رقم بخورد.

بهترین بازیکن: کریستیانو رونالدو

اعجوبه پرتغالی در سالی که گذشت یک فصل فوق العاده را در مادرید سپری کرد. او در این فصل رکوردهای زیادی را شکست و در 178 بازی به تعداد 200 گل رسید. البته او رکوردی دیگر را جابجا کرد و موفق شد با ثبت کردن 23 هت تریک رکورد لالیگا را بزند و از تلمو زارا و دی استفانو جلو بزند. او علاوه بر کسب توپ طلا در ابتدای سال، کفش طلا و لادسیما را به دست آورد و خیلی سخت است که تصور کنید او در سال 2015 چه کار خواهد کرد.

بهترین مربی: دیگو سیمئونه

در طول فصل پیش اتلتیکو همیشه به عنوان یکی از صدرنشینان اصلی بود و به طور مداوم شانس اصلی بردن مقام قهرمانی در فصل پیش بود. یکی از عواملی که پشت موفقیت این تیم بود، اراده و روحیه ای بود که سیمئونه به بازیکنانش داد. یکی از مهم ترین بازی هایی که این موضوع خود را نشان داد، بازی آخر فصل پیش برابر بارسا بود که آن ها به یک گل نیاز داشتند تا به مقام قهرمانی برسند.

بیشتر از حد انتظار: اتلتیک بیلبائو

دسترنج طلایی ارنستو والوردو در فصل پیش این بود که پایان فصل در رتبه 4 لالیگا قرار گرفت، چیزی که بالاتر از حدانتظار بود. سرعت بسیار بالای بازی به همراه با فشار زیاد نمایش آن ها بود که طرفدار زیادی داشت. اگر چه در این فصل نمایش خوبی نداشتند و چه در لالیگا و چه در اروپا لیگ قهرمانان اروپا به مشکل خورده اند و در تلاش اند تا خود را به اثبات برسانند.

کمتر از حد انتظار: تیم ملی اسپانیا

خیلی ها در دنیا فکر می کردند که اسپانیا به دفاع از مقام قهرمانی خود پرداخت و به اولین تیم اروپایی تبدیل می شود که در آمریکای جنوبی قهرمان جهان می شود.  اگر چه رویای لاروخا از بین رفت و شکست 5-1 برابر هلند در دیدار اول و باخت برابر شیلی خیلی زود آن ها را از گردونه مسابقات جام جهانی بیرون کرد. تیمی که در جام جهانی قبلی شکست ناپذیر بود حالا به راحتی شکست می خورد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 9 دی 1393 | 9:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.