12ماه به يادماندني با کارلو آنچلوتي

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

12ماه به يادماندني با کارلو آنچلوتي

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

12ماه به يادماندني با کارلو آنچلوتي

12ماه به يادماندني با کارلو آنچلوتي


کارلو آنچلوتي يک سال پرافتخار و خاطره انگيز را با رئال مادريد پشت سر گذاشت. رئال با کارلتو، براي اولين بار در تاريخش موفق به کسب 4 جام در يک سال ميلادي شد.


به گزارش "ورزش سه"، گاتزتا دلو اسپورت، پرتیراژترین نشریه ورزشی ایتالیا، در مصاحبه ای جذاب با آنچلوتی، به مرور 12 ماه خاطره انگیز سال 2014 با کارلتو پرداخته است.

بخش اول این مصاحبه در زیر می آید :


ژانویه 2014 و ژست معروف دی ماریا علیه هواداران رئال

دی ماریا یک لحظه عصبی شد که البته می توانست رفتارش را به شکل بهتری مدیریت کند. عذرخواهی کرد و همه چیز تمام شد.در ژانویه، 8 برد متوالی بدست آوردیم بدون اینکه گلی دریافت کنیم.تقریبا در 31 بازی بود که شکست نخورده بودیم. این یک شروع عالی برای سال 2014 بود.

فوریه 2014؛ حذف کردن اتلتیکو در کوپا دل ری و گلباران شالکه

از بردهایمان در ماه ژانویه روحیه گرفته بودیم و به کمک همین روحیه بالا توانستیم اتلتیکو را رفت و برگشت شکست دهیم.ماه سپتامبر در مقابل اتلتیکو در لالیگا شکست خورده بودیم.پیروزی بر شالکه در آلمان نیز روحیه ما را بالاتر برد.

مارس 2014، دو شکست متوالی مقابل سویا و بارسا و مصدومیت خسه


تقریبا فاجعه بود. بخصوص مصدومیت خسه، بدتر از هر اتفاق دیگری بود. تقریبا به اوج آمادگی رسیده بودیم و روی خسه خیلی حساب می کردیم.به نظر من، مصدومیت خسه یکی از اصلی ترین دلایل دور شدن ما از قهرمانی لالیگا بود. شکست مقابل بارسا واقعا غیرمنصفانه بود. روند بی شکستی ما در این ماه پایان یافت.

آوریل 2014، قهرمانی کوپا دل ری، حذف کردن دورتموند و اولین پیروزی تاریخ رئال در شهر مونیخ (در لیگ قهرمانان)

در مراکش هم گفتم که کلیدی ترین لحظه سال برای ما، شکست دادن بارسا در فینال کوپا دل ری بود. همان پیروزی به ما اعتماد به نفس دوچندان داد. در آن بازی ما رونالدو را هم نداشتیم و برای اولین بار از سیستم 2-4-4 استفاده می کردم.یک سیستم تقریبا دفاعی. همان پیروزی سبب شد ما در مادرید و مونیخ، بایرن را رفت و برگشت شکست دهیم.در هنگام دفاع، 2-4-4 و در هنگام حمله، 3-3-4 بازی می کردیم.برد 4-0 در مونیخ فراموش نشدنی است. این کاملترین بازی تیم تحت هدایت من بود . می توانم آن را با برد 3-0 میلان بر یونایتد در سال 2007 مقایسه کنم.یک پیروزی بی نقص.

ماه می 2014؛ قهرمانی اتلتیکو در لالیگا و کسی لادسیما

در لالیگا ما تاوان قهرمانی در چمپیونزلیگ را دادیم.ضمن اینکه دچار یک سری بدشانسی نیز شدیم.فصلی طولانی و دشوار را پشت سر گذاشته بودیم و در فینال نمی توانستیم اجازه دهیم که جام از دستان ما فرار کند. احساس حضور در فینال لیسبون، حتی با احساس برد 4-0 در مونیخ نیز قابل مقایسه نبود.انگیزه ما بسیار بالا بود. همه در مادرید از لادسیما حرف می زدند.وقتی راموس گل مساوی را زد، فقط یک دقیقه و ده ثانیه به پایان بازی مانده بود. در مجموع، با شایستگی قهرمان اروپا شدیم.

ژوئن 2014، مشخص شدن قدرت مالی 603 میلیونی رئال

فوق العاده بود. این قدرت اقتصادی ما را به همه دنیا نشان داد.رئال، سازماندهی بی نظیری دارد و هرچند که انتظار چنین چیزی را داشتم، اما باز هم باید اعترف کنم که شگفت زده شدم. در این باشگاه، هرچیزی که بدان نیاز داشته باشید برای شما فراهم است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 8 دی 1393 | 20:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.